اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825184026033

با اقدام به موقع آتش نشانان شهرداری تهران

از وقوع یک انفجار در سامرا جلوگیری به عمل آمد

کد: 13950825184026033

https://goo.gl/G5SO9V

، تهران , (اخبار رسمی): شب گذشته یک عدد کپسول گاز که در محل آشپزخانه موکب زایران حسینی در شهر سامرا دچار آتش سوزی شده بود با حضور به موقع آتش نشانان شهرداری تهران خاموش و از وقوع یک انفجار بزرگ جلوگیری به عمل آمد.

از وقوع یک انفجار جلوگیری به عمل آمد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22؛ شب گذشته در محل آشپزخانه موکب سیدالشهدا در شهر سامرا یک کپسول دچار آتش سوزی شد و با توجه به وجود تعداد زیادی سیلندر گاز در محل وقوع حادثه احتمال سرایت آتش به کپسول های مجاور می رفت که با حضور به موقع و سرعت عمل بالای آتش نشانان و  نیروهای عملیاتی شهرداری تهران در محل وقوع حادثه آتش خاموش و از انفجار آن جلوگیری شد. آتش نشانان سیلندر را سرد نموده و از وقوع انفجار جلوگیری کردند.

آتش نشان از سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به منظور ساماندهی و ارتقا ایمنی و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی به همراه 3 روحانی به منظور پاسخ به شبهات زایرین حسینی به دست اندرکاران و همکاران شهرداری منطقه 22 مستقر در شهر سامرا اضافه شدند و تا پایان برگزاری مراسم اربعین به زوار خدمات ارائه می نمایند.
این آتش نشانان به منظور اجرای تمهیدات ایمنی به صورت ویژه و همچنین پیشگیری از حوادث احتمالی در مسیر راهپیمایی زائرین در شهر سامرا در قالب واحدهای عملیاتی حضور یافته و در حال خدمت رسانی هستند.
گفتنی است برای اولین سال است که شهرداری منطقه 22 وظیفه پذیرایی از عاشقان و زائران اباعبدالحسین(ع) در اربعین حسینی و همچنین ایجاد زیرساخت های مناسب برای برپایی موکب در شهر سامرا به نمایندگی از شهرداری تهران بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه