اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825184076424

در همدان اجرا شد

اجرای آزمایشی پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی

کد: 13950825184076424

https://goo.gl/CdjpgP

، همدان , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری همدان از اجرای آزمایشی پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی خبر داد.

اجرای آزمایشی پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان، مهدی مجیدی ضمن اعلام این خبر گفت: طی 8 ماه گذشته با تلاش کارشناسان سازمان فرآیند پرداخت غیرحضوری عوارض نوسازی تهیه و مراحل اجرایی آن با معرفی بانک عامل به شورای اسلامی شهر ارسال و در شهریور ماه سال جاری تصویب شد.

مجیدی افزود: در این راستا کارشناسان سازمان فاوا با استقرار در شهرداری منطقه یک(آزمونه مناطق) نسبت به اجرایی نمودن این فرایند اقدام کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اجرای آزمایشی این طرح آغاز شده است و شهروندان مراجعه کننده به شهرداری منطقه یک می‌توانند از طریق درگاه الکترونیکی و ATM و POSE وCash lese   نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

مجیدی افزود: در راستای تشویق شهروندان به پرداخت عوارض غیرحضوری از طریق پورتال شهرداری همدان تخفیف 10 درصدی به این دسته از مؤدیان تعلق می‌گیرد.

مجیدی با بیان اینکه با اتخاذ این تصمیم از سفرهای درون شهری غیرضروری کاسته خواهد شد، اظهار کرد: هدف از اعمال این تخفیف عدم مراجعه شهروندان به شهرداری و پرداخت الکترونیک غیرحضوری است که پس از پرداخت مفاصاحساب به در منازل ارسال و گواهی پرداخت در پورتال به صورت برخط ارائه می‌شود.

وی گفت: بعد از اتمام اجرای آزمایشی این پروژه رسماً افتتاح می‌شود و جزئیات به اطلاع شهروندان فهیم همدان خواهد رسید.

گفتنی است، درگاه الکترونیک پرداخت عوارض نوسازی یکی از فرایندهای سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی است که با راه‌اندازی کامل سامانه فرایندهای دیگری مثل صدور پروانه-کمیسیون ماده 100 نیز هوشمند خواهند شد و از ترددهای غیرضروری شهروندان جلوگیری خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه