اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184945809

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس تاکید کرد

توسعه زیرساخت‎ها به صورت متوازن

کد: 13950826184945809

https://goo.gl/7WtfxJ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، واحدهای مسکونی کارکنان منطقه ویژه پارس در کنگان احداث می‌شود.

توسعه زیرساخت‎ها به صورت متوازن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، مهدی یوسفی در نشست با مدیران سازمان های مردم نهاد کنگان اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند و از ظرفیت های این سمن ها باید استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان کنگان و روند توسعه صنایع در این شهرستان بیان کرد: شهرستان گنگان در آینده نزدیک به یک مرکز جمعیتی بزرگ تبدیل خواهد شد و شاهد افزایش جمعیت این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: وزارت نفت در راستای ایجاد ارتباط و تعامل با محیط پیرامونی تلاش ویژه‌ای دارد و ما نیز با جدیت به دنبال تحقق این مهم هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرک‌سازی برای کارکنان صنعت نتایج خوبی را در پی نداشته است، افزود: برای اینکه مشکلات گذشته تکرار نشود، تلاش شده تا با برنامه ریزی مناسب، مسکن کارکنان منطقه ویژه پارس در سطح شهر ایجاد شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: برای اجرای مسکن کارکنان منطقه ویژه پارس که در شهر کنگان و در چند نقطه این شهر ساخته می‌شود، سرمایه گذار بخش خصوصی نیز آمادگی خود را اعلام کرده است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز همزمان با ساخت مسکن کارکنان در کنگان، گفت: متناسب با ساخت این واحدهای مسکونی، زیرساخت های این شهرستان نیز توسعه می یابد.

 زیرساخت های کنگان به صورت متوازن توسعه می یابد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه زیرساخت های کنگان به صورت متوازن توسعه می یابد، اظهار کرد: در برنامه های توسعه‌ای نگاه ویژه‌ای به مردم و محیط زیست داریم.

وی از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: یک دهکده بزرگ گردشگری در محدوده پرک در حال ساخت است. در آینده نیز با توسعه صنعت گردشگری در استان، سه گانه قطب های گردشگری سیراف - پارس - کیش ایجاد می‌شود.

یوسفی ادامه داد: اجرای این برنامه های توسعه‌ای نیازمند حضور و مشارکت فعال سمن های شهرستان در بخش فرهنگی و آموزشی و اجتماعی و....  است که این ظرفیت در سمن های کنگان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه ویژه پارس از نویسندگان بومی حمایت می‌کند، افزود: حمایت ویژه‌ای از مولفان و فعالان فرهنگی و اجتماعی و هنری بومی داریم.

خاک نژاد، معاون فرماندار کنگان نیز گفت: مدیرعامل منطقه ویژه پارس حمایت ویژه‌ای از برنامه های توسعه‌ای از جمله طرح‌های زیربنایی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان کنگان داشته است.

وی افزود: فعالیت های آموزشی و مهارتی، حمایت از نویسندگان شهرستان، روشنایی بخش ورزشگاه بخش کارگری، طرح نخبه پروری، نوسازی بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) کنگان، حمایت از آموزش خانواده، آموزش شهروندی از جمله اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس طی دو سال اخیر در شهرستان کنگان است که شایسته تقدیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته