اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185476505

اخذ مجوز احداث سه هتل 5 ستاره در قم

کد: 13950827185476505

https://goo.gl/7wTcRL

، قم , (اخبار رسمی): شهردار قم گفت: از زمانی که ضوابط مشارکتی جدیدی در جذب سرمایه گذار در پروژه های شهر اجرا شده، مجوز احداث سه هتل پنج ستاره در شورای شهر به تصویب رسیده و اجرای این هتل‌ها با پیش‌بینی بخشودگی و تخفیفات ویژه طی سه تا چهار سال انجام خواهد شد

اخذ مجوز احداث سه هتل 5 ستاره در قم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم، سقائیان نژاد با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در شهر قم، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در این شرایط رکود و مشکلات مالی که در کشور وجود دارد شهر قم توانسته گام‌های خوبی در جذب سرمایه گذار و توسعه زیرساخت‌ها بردارد.

شهردار قم با اشاره به تصویب مجوز احداث سه هتل پنج ستاره در شهر قم در شورای اسلامی شهر، خاطرنشان کرد: اجرای این هتل‌ها در شهر می‌تواند پشتوانه خوبی برای برنامه‌های گردشگری که شهرداری برای قم در نظر دارد باشد و بستر خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها در این بخش فراهم کند.

سقائیان نژاد با اشاره به استقبال خوب اعضای شورای اسلامی شهر برای جذب سرمایه گذار، تصریح کرد: شهرداری زمین را در اختیار سرمایه گذاران گذاشته و پس از بهره برداری حداکثر سه تا چهارساله هزینه آن را به صورت اقساطی دریافت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شرایطی در نظر گرفتیم که برای سرمایه گذاران جذاب باشد، افزود: ایجاد جایگاه‌های سوخت رسان کوچک براساس تجارت قبلی در اصفهان در راستای توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر در دستور کار شهرداری است.

شهردار قم گفت: در حال حاضر 10 جایگاه مورد تصویب قرار گرفته و این تعداد تا دهه فجر به افتتاح می‌رسد و برنامه داریم این جایگاه‌ها را به 25 مورد برسانیم.

سقائیان نژاد با تاکید بر حمایت ویژه شهرداری از سرمایه گذاران، بیان کرد: تمام عزم ما بر این است که با حمایت بخش خصوصی بتوانیم با تکیه بر تجربیات و توان گذشته، زیرساخت‌های قم در بخش‌های مختلف را تقویت کرده و بستری برای خدمات عادلانه و در خور برای شهروندان قم فراهم کنیم.

وی ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران برای مشارکت با شهرداری در پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: ما برای تمام سرمایه گذارانی که در شهر قم با شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تفریحی، اقامتی و... مشارکت کنند، تخفیفات و تسهیلات ویژه در نظر گرفتیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]