اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185786425

احداث آرامستان جدید در شهر اردبیل

کد: 13950829185786425

https://goo.gl/7EdRES

، اردبیل , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان آرامستانها از احداث آرامستان جدید با تملک بیش از 100 هکتار زمین در شهر اردبیل خبر داد.

احداث آرامستان جدید در شهر اردبیل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اردبیل با بیان اینکه آرامستان ها باید برمبنا و اصول شهرسازی توسعه یابند، گفت: در راستای سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری و اشباع شدن آرامستان های داخل و خارج شهر و بهشت زهرا (س) و نیاز شهر جهت دفن اموات، اقدامات متعددی به منظور توسعه فضای آرامستانهای شهر اردبیل صورت گرفته است.

عسگری تصریح کرد: با پیگیریهای به عمل آمده تملک  زمینی به وسعت بیش از 100 هکتار در روستای رضی آباد واقع در جاده خلخال جهت احداث آرامستان جدید به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه احداث قطعه ایثارگران و علما در آرامستان بهشت زهرا(س) به اتمام رسیده است افزود: قطعه 8 عمومی نیز با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام است.

عسگری همچنین عنوان کرد: در سال 95 از محل اعتبارات ردیف احداث قبور سازمان تعداد 1350 قطعه قبر یک و دو طبقه  توسط پیمانکار اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به نیاز آرامستانها به تجهیز، بهسازی و زیبا سازی گفت: تکمیل و بهسازی ساختمان معراج شامل غسالخانه، سالن و سردخانه و همچنین بهسازی آرامستان بهشت زهرا (س) و رنگ آمیزی دیوارهای آرامستان های غریبان ، بهشت زهرا(س) و آرامستان قاسمیه در این راستا انجام گرفته است.

مدیر عامل سازمان آرامستانها به تجهیز فضای سبز آرامستانها با خرید و نصب نیمکت ، نرده کشب دور فضای سبز و نصب آبخوری در آرامستانها نیز اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه