اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185956033

اسکان 40 هزار نفر از زائران حسینی در مرز چذابه

کد: 13950829185956033

https://goo.gl/NvImtL

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 4 تهران گفت: از نخستین روز سفر زائران اربعین حسینی به سمت کربلای معلی از مرز چزابه، بیش از 40.000 نفر از زائران حسینی در اقامت گاه های موقت منطقه 4 در مرز چزابه اسکان یافتند.

اسکان 40.000 نفر از زائران حسینی در مرز چذابه

به گزاش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 رییس ستاد اربعین شهرداری منطقه 4 مستقر در مرز چذابه با اعلام این خبر و با ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه گفت: همزمان با تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرداری تهران و لزوم ارایه خدمات متنوع به زائران در 2 نقطه مرزی مهران و شلمچه، شهرداری منطقه 4 نیز با احداث سازه های موقت فرهنگی و اجتماعی، سرویس های بهداشتی، ایستگاه های فرهنگی، درمانگاه، آتش نشانی، مواکب و ... میزبان زائران اربعین حسینی در مرز چذابه بود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر حضور پر شور مردم در مراسم اربعین،  محل های اسکان موقت در خاک ایران و عراق در مرز چذابه احداث شد.
شهردار منطقه 4 افزود: همزمان با ورود زائران حسینی به مرز چذابه از تاریخ 15 آبان ماه تا کنون بیش از 40.000  نفر در این مکان ها اسکان یافتند که در مقایسه با سال گذشته استقبال قابل توجهی از این مراسم شده است.
رییس ستاد اربعین شهرداری منطقه 4 در ادامه با اشاره به بازدید 400.000 نفر از زائران حسینی از مواکب و ایستگاه های فرهنگی مستقر در مرز چذابه گفت: طی 2 هفته حضور  پر شور زائران حسینی در مراسم اربعین، بیش از 400.000 نفر از ایستگاه فرهنگی و مواکب مرز چذابه بازدید کردند.
بهاری با اشاره به سایر خدمات شهرداری منطقه 4 در مرز چذابه افزود: ساخت دو سایت سرویس بهداشتی درمرز چزابه شامل 96 چشمه سرویس بهداشتی ، 28 چشمه حمام، پاشویه، وضوخانه، روشویی و رختشویی از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه است.
شهردار منطقه 4 تهران نظافت و رفت و روب پایانه مرزی چذابه را از دیگر خدمات صورت گرفته در ایام اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: تجهیز نمازخانه مین زدایی و فضاسازی آن، برپایی محل اسکان خواهران و برادران به تعداد 2000 نفر به صورت مجزا ، برپایی درمانگاه صحرایی و احداث سوله درمانگاه ویژه شهر سالم از دیگر اقداماتی است که توسط شهرداری منطقه 4 در مرز چزابه فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]