اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186005428

معاون وزیر ورزش و جوانان :

توجه به ورزش های شهروندی و محلات اولویت ماست

کد: 13950829186005428

https://goo.gl/UrA9de

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکیدات دکتر سلطانی فر، نگاه ویژه به ورزش های دانش آموزی ، شهروندی و محلات از اولویت های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی است.

توجه به ورزش های شهروندی و محلات اولویت ماست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار درحاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره از رقابت های دو و میدانی بیماران خاص و دیابتی در انزلی اظهار کرد:در راستای استعداد یابی و توسعه و تعمیم ورزش همگانی و قهرمانی دربین ورزشکاران نوجوان، امسال جشنواره های ورزش های همگانی برای انتخاب و هدایت نوجوانان به انجمن ها و هیات های ورزشی به عنوان یکی از برنامه های هدفمند وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این برنامه هدفمند از دهم آذرماه تا بیستم اسفندماه در اکثر استان های کشور با حضور نوجوانان و انتخاب و هدایت بهترین ها به انجمن های ورزشی برگزار می شود.
شعبانی بهار افزایش تعداد ورزشکاران دارای بیماری های خاص و دیابتی در جامعه را نشانه توسعه ورزش همگانی دانست و افزود: درتلاش برای توسعه و تعمیم ورزش محلات و همچنین ورزش شهروندی در کلانشهرها با همکاری شهرداری ها، نیروهای بسیج و ادارات کل در سال آینده هستیم.
وی فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء را از فدراسیون های فعال در امر ورزش همگانی برشمرد و تاکید کرد: با توجه به نقش پررنگ مناطق آزاد کشور در ورزش قهرمانی و همگانی ، باید از این ظرفیت به نحو مطلوب درراستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کرد.
شعبانی بهار با تاکید بر اینکه ورزش در بهبود وضعیت روحی و جسمی بیماران خاص تاثیر بسزایی دارد خاطرنشان کرد: وظیفه سنگینی در راستای فراهم سازی زیرساخت های لازم درجهت جذب حداکثری بیماران خاص و دیابتی به سمت ورزش های همگانی بر دوش مدیران است.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در این سفر همچنین از امکانات و زیرساخت های ورزشی منطقه آزاد انزلی نیز دیدن کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش