اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186846424

خسارت 270 میلیون تومانی طوفان به تأسیسات شهری

کد: 13950901186846424

https://goo.gl/3xByZ8

، همدان , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری همدان از خسارت 270 میلیون تومانی باد و طوفان در همدان خبر داد.

خسارت 270 میلیون تومانی طوفان به تأسیسات شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، مجید درویشی ضمن اعلام این خبر گفت: وزش باد و طوفان روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته خساراتی در شهر همدان بر جای گذاشت.

وی سقوط و ریشه‌کنی 55 اصله درخت در معابر عمومی، ریشه‌کنی و سقوط 22 اصله درخت در مدارس و منازل، سقوط شاخه و سرشاخه و شکستن تنه درخت 220 اصله، خسارت وارد بر چادرهای موکب ستاد اربعین، خسارت به المان‌ها و ریسه‌ها، خسارت وارد بر مخازن زباله و سایبان ایستگاه اتوبوس، شیروانی منازل، خسارت به تابلوهای راهنمای مسیر و خسارت به تابلوهای تبلیغاتی را از جمله این خسارت‌ها برشمرد.

درویشی افزود: جمع‌آوری داربست، تابلوهای بیلبورد و راهنمایی و رانندگی و به‌کارگیری نیروی مازاد جهت جمع‌آوری برگ‌های پاییزی، جمع‌آوری پرچم‌ها و تابلوهای مختلف و به‌کارگیری نیروی مازاد جهت جمع‌آوری خسارات وارده از جمله اقداماتی بوده است که در این روزها توسط خدمات شهری شهرداری همدان انجام شده است.

وی همچنین از هزار و 199 تماس با شماره 125 خبر داد و گفت: مجموع عملیات انجام شده در این رابطه 44 مورد شامل 20 مورد اطفای حریق و 24 مورد عملیات امداد و نجات شامل سقوط درختان، پنجره‌ها، شیشه‌های ساختمانی در بازار مرکزی، دکل مخابراتی و ... بوده است که در مجموع 270 میلیون تومان و 513 هزار تومان خسارت وارد شده است.

درویشی ادامه داد: با توجه به سرعت باد 822 نیرو مجموعاً با 16هزار و 440 نفر ساعت نیز مشغول جمع‌آوری برگ‌های ریخته شده درختان در سطح شهر بوده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه