اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187135617

آغاز ساماندهی بیش از 950 تاکسی قشم در پنج رنگ بندی

کد: 13950901187135617

https://goo.gl/FSgwdC

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم از انتخاب پنج رنگ و کد ویژه برای بیش از 950 تاکسی سطح جزیره قشم با تعامل پلیس راهور خبر داد.

آغاز ساماندهی بیش از 950 تاکسی قشم در پنج رنگ بندی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، اسماعیل خدرلو روز چهارشنبه با اعلام اینکه رنگ زمینه همه تاکسی های خدمات عمومی سفید است، گفت: مسیر خدمات هر یک از پنج گروه تاکسی درون شهری، برون شهری، فرودگاه، تاکسی تلفنی و تاکسی ویژه بانوان با یک نوار رنگی مشخص شده است.

وی افزود: تاکسی های درون شهری با نوار زرد رنگ همراه با شطرنجی مشکی، برون شهری با نوار نارنجی و شطرنجی مشکی، خط ویژه فرودگاه با نوار مشکی همراه با شطرنجی زرد، آژانس ها با نوار کرم و شطرنجی مشکی و تاکسی بانوان هم با نوار بنفش و شطرنجی مشکی به مردم خدمات می دهند.
به گفته سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم، هر یک از تاکسی ها در گروه های پنجگانه یک کد ویژه دارند که  روی بدنه خودروها چاپ شده و خودروهای فاقد آرم و علایم ویژه براساس قانون مجاز به حمل مسافر نمی باشند.
وی با اعلام اینکه لباس رانندگان نیز در آینده نزدیک متحدالشکل خواهد شد، گفت: افرادی که مایل به فعالیت در حوزه خدمات عمومی هستند باید از طریق یکی از دفاتر و شرکت های تاکسیرانی به مدیریت حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم برای دریافت مجوز معرفی شوند.
خدرلو گفت: صدور کارت شناسایی رانندگان برای نصب مقابل دید مسافران، صدور پروانه بهره برداری و دفترچه تاکسیرانی هم از طریق این مدیریت با هدف ساماندهی فعالیت خودروهای خدمات عمومی با جدیت دنبال می شود.
وی همچنین از برنامه ساماندهی 25 خودرو ویژه سرویس مدارس از ابتدای مهر ماه امسال با طی کردن مراحل روند اداری شامل تعیین صلاحیت فردی رانندگان، عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد و دریافت تائیدیه معاینه فنی خودروها توسط پلیس راهور و ارائه کد اختصاصی از دیگر برنامه هایاین مدیریت در راستای ساماندهی خدمات حمل و نقل ویژه شهر قشم بوده است.
وی با اعلام اینکه موضوع نوسازی ناوگان خودروهای خدمات عمومی در جزیره قشم یکی از سیاست های جدی سازمان منطقه آزاد است، گفت: طی دو سال گذشته تعداد قابل توجهی خودرو مدل روز جایگزین خودروهای قدیمی شده و این روند تا نوسازی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره قشم ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان