اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187666505

تا یک ماه آینده محقق می شود

بهره برداری از 24 بوستان شهری در قم

کد: 13950902187666505

https://goo.gl/rY7fLX

، قم , (اخبار رسمی): شهردار قم از افتتاح و بهره برداری از 24 بوستان جدید شهری تا یک ماه آینده در سطح شهر قم خبر داد

بهره برداری از 24 بوستان شهری در قم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم ، سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه 270 بوستان ناایمن در شهر قم وجود داشته است، افزود: 180 بوستان تاکنون ایمن سازی شده و در حال پیگیری امور باقی بوستان ها هستیم

شهردار قم با اشاره به مشکلاتی که در گذشته بر اثر ایمنی پایین بوستان ها برای شهروندان ایجاد شده است، گفت: با این پروژه ضریب ایمنی در بوستان ها بالا رفته و شهروندان با رفاه و آسایش بیشتری می توانند از این خدمات استفاده کنند.

شهردار قم با بیان اینکه دو کمپ نیز برای اسکان اضطراری زائرین در شهر اختصاص گرفته است، خاطرنشان کرد: بوستان های فدک و غدیر طی پروژه‌ای که شهرداری تعریف کرد دارای امکانات ویژه اسکان اضطراری شده و به عنوان کمپ زائر از آنها استفاده خواهد شد.

سقائیان نژاد تصریح کرد: اقدامات اجرایی در این کمپ ها در مراحل نهایی است و امید داریم نوروز امسال بتوانیم زائرین را به استفاده از این کمپ ها ترغیب کرده و از اسکان اضطراری در سطح شهر جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 24 بوستان جدید ظرف یک ماه آینده افتتاح می شود، گفت: سال گذشته سرانه فضای سبز قم سه مترمربع افزایش پیدا کرد و امسال هم همین برنامه در شهرداری اجرایی شده و امیدواریم با اجرا و استمرار این پروژه بتوانیم تا 5 سال آینده شاهد بهبود و ارتقا وضعیت فضای سبز در این شهر باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه