اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188265809

راه اندازی تاسیسات سو‎خت‌گیری منطقه عملیاتی سیری

کد: 13950902188265809

https://goo.gl/85qLKT

، تهران , (اخبار رسمی): تاسیسات سوخت گیری منطقه عملیاتی سیری راه اندازی شد و در نخستین عملیات، هواپیمای فوکر 100 هواپیمایی نفت در این محل اقدام به سوختگیری کرد.

راه اندازی تاسیسات سو‎خت‌گیری منطقه عملیاتی سیری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، با سوخت گیری پرواز شماره 2543 هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی نفت در 30 آبان‌ماه امسال در منطقه سیری، برای نخستین بار تاسیسات سوخت گیری این منطقه راه اندازی و عملیاتی شد.

امیر نیکبخت، رئیس منطقه عملیاتی سیری شرکت نفت فلات قاره ایران در این زمینه گفت: تجهیزات ثابت و متحرک تاسیسات سوخت گیری منطقه سیری با آخرین روش و استانداردهای بین‌المللی ساخته شده که این مهم  باعث ارتقای ایمنی پروازها، استفاده بهینه از ظرفیت کامل جابجایی مسافر و حذف پروازهای غیرضروری بین فرودگاه‌ها برای تامین سوخت هواپیما شده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره، تاسیسات سوخت گیری منطقه سیری در زمینی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع ساخته شده و شامل پنج دستگاه مخزن ذخیره‌سازی ثابت 90 هزار لیتری و 2 دستگاه خودرو سوخت‌رسان 12 هزار لیتری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته