اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188275809

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور عملیات غیرصنعتی:

اصل جانشین پروری ضروری‎ترین مسائل صنعت نفت است

کد: 13950902188275809

https://goo.gl/FhJgBv

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی با اشاره به ضرورت بهره مندی از تجربه و دانش کارکنان پیشکسوت در سازمان، بر اهمیت توجه به اصل جانشین پروری تاکید کرد.

اصل جانشین پروری ضروری‎ترین مسائل صنعت نفت است

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ، رضا خلیلی در مراسم معارفه معاون پشتیبانی مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت که امروز (سه شنبه، دوم آذرماه) برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت خدمات و پشتیبانی، رسالت خطیری است که باید به بهترین شکل مدیریت شود، افزود: از آنجایی که خدمات مجتمع های فرهنگی و تفریحی شرکت نفت در اختیار همه کارکنان صنعت نفت است، ضرورت دارد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارائه شود.

وی با تاکید بر این نکته که بخش بزرگی از مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی در صنعت نفت بر عهده معاونت امور عملیات غیر صنعتی است، بیان کرد: در این فضا ضرورت دارد تا برای حضور سرمایه گذاران و مشارکت آنها در پروژه های فرهنگی و تفریحی اقدام جدی صورت گیرد.

خلیلی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به کارکنان صنعت نفت در مجتمع فرهنگی تفریحی محمودآباد و همچنین افزایش فضای تفریحی اقامتی در این مرکز، افزود: ضرورت دارد در استان هایی مانند اصفهان و فارس که تعداد زیادی از بازنشستگان صنعت نفت حضور دارند، امکانات فرهنگی تفریحی مناسبی ایجاد شود که این مهم حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را نیز می طلبد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی با تاکید بر استفاده از نیروهای جوان در سمت های مختلف، تصریح کرد: البته این به آن معنا نیست که از حضور مدیران و کارکنان باتجربه غافل شویم، بلکه ضرورت دارد در برخی سمت ها همچنان نیروهای با تجربه را در کنار خودمان داشته باشیم و به تربیت نیروهای جوان نیز بپردازیم.

خلیلی با بیان اینکه برای حل مشکلات کارکنان صنعت نفت از کوچک ترین فرصت ها نیز استفاده می کنیم، افزود: برای پیگیری مشکلاتی که این روزها مطرح است، با نمایندگان مجلس در ارتباط هستیم و این اطمینان ایجاد شده است که آنها نیز دغدغه های ما را دارند و نگران آینده صنعت نفت هستند.

حافظ علی اسناوندی، معاون پشتیبانی مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پس از ایجاد معاونت امورعملیات غیرصنعتی در شرکت نفت، واحدهای ستادی با همبستگی بیشتری به فعالیت ها ادامه می دهند، گفت: معاونت پشتیبانی با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان صنعت نفت آماده خدمت است.

در پایان این مراسم احمد مجیدی نسب، مشاور وزیرنفت به نمایندگی از مقام عالی وزارت و ستاد وزارت نفت بابت تلاش های بی وقفه رضا خلیلی در دوران تصدی سمت معاونت پشتیبانی مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت نفت از وی قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته