اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188646033

از سوی اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام شد

شهرداری منطقه 22 رتبه برتر کیفیت زندگی را کسب کرد

کد: 13950903188646033

https://goo.gl/BubeQ5

، تهران , (اخبار رسمی): مولایی شهردار منطقه 22 شهرداری از کسب رتبه اول این منطقه در بین مناطق 22 گانه شهر تهران به لحاظ کیفیت زندگی شهروندان خبر داد.

شهرداری منطقه 22 رتبه برتر کیفیت زندگی را کسب کرد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران، مولایی شهردار منطقه شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت : بر اساس گزارش یافته های پیمایش طرح سنجش رصد کیفیت زندگی در شهر تهران که توسط اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت ادارات کل مطالعات مناطق اجرا شده است، شاخص کلی کیفیت زندگی در شهر تهران محاسبه گردید و مناطق تهران بر اساس نمره این شاخص رتبه بندی شدند. این شاخص بر اساس 9 شاخص تعلق محلی ، رضایت از خدمات و امکانات ، رضایت از بهداشت و محیط زیست ، رضایت از روابط و بافت اجتماعی محله ای ، مشارکت اجتماعی محله ای ، اعتماد اجتماعی محله ای ، احساس امنیت و فراوانی مسائل اجتماعی محله به همراه تعلق ملی و شهری در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به کاربردی بودن اطلاعاتی که از اجرای این طرح به دست آمد، افزود: شهرداری منطقه 22 در رتبه بندی مناطق براساس شاخص کلی کیفیت زندگی در مناطق 22 گانه رتبه اول را کسب نموده و در رتبه بندی محلات شهرتهران ، محله دهکده المپیک رتبه اول را در یافت کرده است. 
 
شهردار منطقه 22 با اشاره به اهمیت طرح رصد کیفیت زندگی تصریح کرد: طرح سنجش رصد کیفیت زندگی در شهر تهران به همت واحد مطالعات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 و با همکاری پژوهشگران محلات دوازده گانه منطقه با تکمیل قریب به 1620 پرسشنامه در سطح منطقه صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه