اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188666033

برپایی کافه کتاب در بوستان شهدای صباغچی

کد: 13950903188666033

https://goo.gl/Sp4Bae

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی کافه کتاب در بوستان شهدای صباغچی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

برپایی کافه کتاب در بوستان شهدای صباغچی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمد رضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در سرای محلات و کارگاه آموزشی روش  مطالعه درست با حضور اساتید برجسته  از جمله برنامه های ویژه بود که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حرم مدافع می خواهد، تبادل کتاب نو با کهنه، برگزاری نمایش نقد و بررسی آثار شیخ کلینی، برگزاری کارگاه آموزشی روشهای 5 گانه مطالعه، کارگاه شاهنامه خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه معصومه شریف، دبیرستان نصر، سرای محلات خواجه نظام و کاج، نصب بنر باموضوع کتابخوانی در سرای محلات و سطح منطقه و اهداء450 جلد کتاب رایگان به شهروندان از دیگر برنامه هایی بود که در منطقه 7 اجرا شد.

    معاون شهردار منطقه 7 گفت:  توسعه و تبیین فرهنگ مطالعه ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی، هیچ جامعه ای به پیشرفت های علمی و اجتماعی دست نخواهد یافت.

    وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به تمامی دستگاه ها مرتبط است و هریک از ادارات در حوزه اختیار خود باید فعالیت های ابتکاری و خلاقانه در حوزه کتابخوانی را مورد توجه قرار دهند.

    غلامی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه