اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188856033

ایستگاه پرنده نگری در پارک شهر و دریاچه خلیج فارس

کد: 13950903188856033

https://goo.gl/kC7o9C

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت روز ملی پرنده نگری، ایستگاه های پرنده نگری و پرنده شناسی در منطقه 12 و 22 با حضور متخصصین طبیعت گردی کودک برپا می شود.

ایستگاه پرنده نگری در پارک شهر و دریاچه خلیج فارس

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، بزرگداشت روز ملی پرنده نگری توسط معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با همکاری مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد دبیرخانه کمیته ملی طبیعت گردی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه پرنده نگری، روز 4 آذر ماه در سالن موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از ساعت 10 الی 12 صبح برگزار می شود.

حبیب الله فتاحی رئیس اداره پایش، مدیریت منابع و شاخص های محیط زیست ستاد محیط زیست در این رابطه گفت: به مناسبت روز ملی پرنده نگری، ایستگاه های پرنده نگری و پرنده شناسی متعلق به شهرداری تهران در مناطق 12 و 22 با حضور متخصصین طبیعت گردی کودک برپا خواهد شد تا تجربه بازدید از پرندگان و آشنایی با آن ها برای کودکان و نوجوانان فراهم شود. 
وی افزود: علاقه مندان پرنده نگری می توانند صبح روز جمعه 05/09/1395 در دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک شهر حضور به هم رسانند. همچنین بعد از ظهر همان روز در باغ پرندگان کلاس های آموزشی تخصصی مرتبط با پرندگان با تخفیف ویژه جهت آموزش نونهالان برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]