اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190116424

با دیدن کارتن خواب ها با 137 تماس بگیرید

کد: 13950906190116424

https://goo.gl/WS72Iv

، همدان , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری همدان از راه اندازی گرمخانه ای واقع در میدان باباطاهر توسط شهرداری همدان خبر داد و گفت: با دیدن کارتن خواب ها در شهر همدان با سامانه137 تماس بگیرید.

با دیدن کارتن خواب ها با 137 تماس بگیرید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری همدان ، مجید درویشی بیان کرد: علیرغم اینکه جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها بر عهده بهزیستی همدان است، شهرداری همدان با توجه به برودت شدید هوا گرمخانه‌ای واقع در میدان باباطاهر پشت ساختمان آتش‌نشانی به منظور اسکان و استراحت در اختیار این افراد گذاشته است. شهروندان در صورت مشاهده این افراد می‌توانند با سامانه 137 تماس بگیرند تا نسبت به اسکان آنان اقدام شود.

درویشی افزود: در حال حاضر شهرداری همدان با یک دستگاه مینی‌بوس اقدام به جمع‌آوری تعدادی از کارتن خواب‌ها از سطح شهر کرده و در این محل اسکان داده است.

گفتنی است از سال‌ها پیش ساختمانی توسط شهرداری همدان به منظور ساماندهی و اسکان افراد کارتن خواب و بی‌بضاعت در اختیار سازمان بهزیستی همدان قرار داده شده است که اگرچه ابتدای امر این ساختمان به این موضوع اختصاص یافته بوده است اما متأسفانه در حال حاضر این ساختمان به صورت تجاری درآمده است که سازمان بهزیستی بایستی پاسخگوی این موضوع باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه