اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190145609

رئیس سازمان فضایی تاکید کرد

تاثیر مثبت نانو در صنعت فناوری فضایی

کد: 13950906190145609

https://goo.gl/6bpXq4

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان فضایی ایران با تاکید بر ارتباط موثر فناوری نانو در صنعت فضایی، گفت: جهت گیری فناوری نانو برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت فضایی کشور نیاز به متناسب سازی دارد.

تاثیر مثبت نانو در صنعت فناوری فضایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان فضایی ایران، محسن بهرامی در پنجمین کنفرانس و دوره طلایی نانو گفت: فناوری نانو پدیده‌ عظیمی است که در تمامی گرایش‌های علمی راه یافته و از فناوری های نوینی به شمار می رود که با سرعت هرچه تمام تر درحال توسعه است.

رئیس سازمان فضایی ایران با تاکید براینکه، سطح رشد علمی فناوری نانو در کشور طی سالهای اخیر بسیار مناسب بوده است، اظهار داشت: جهت گیری این علم برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت فضایی کشور، نیاز به متناسب سازی دارد.

وی افزود: در گذشته حتی به رفتن به فضا فکر نمی شد، اما هم اکنون رفتن به مریخ تبدیل به یک مساله شده است. این مساله نشان دهنده آن است که آینده ای پیش روی ماست که باید برای کشف آن تلاش کنیم و در این مسیر، دانشی که به ما امکان حرکت رو به جلو می دهد فناوری نانو است.

بهرامی با تاکید بر اهمیت فناوری نانو و ارتباط موثر آن در فناوری فضایی، گفت: نظم نوین فناورانه ای در حال به وجود آمدن است و ما نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک عضو از جامعه جهانی باید در شکل گیری آینده موثر باشیم و سنگ بنایی برای آیندگان خود ایجاد کنیم.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: حضور در آینده ورای زنده بودن است و باید حضوری فرهنگی در آینده داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فضایی ایران

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی ار معدود کشورهای منطقه خاورمیانه، از سابقه طولانی در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای برخوردار است و از سال 1348 با عضویت در برخی از مجامع بین‌المللی مرتبط با فضا خود را به عنوان کشوری پیشرو در امر هوافضا به دنیا معرفی کرده است.پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید با ماهواره بر سفیر امید پرتابگر ساخت جمهوری اسلامی ایران،پرتاب کاوشگرهای 3،2،1 و 4 و محموله های زیستی با پرتابگرهای کامل بومی و ایرانی در راستای اجرای پروژه اعزام انسان به فضا،پرتاب موفقیت آمیز ماهواره رصد 1،پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نوید علم و صنعت،طراحی وساخت چندین ماهواره که به زودی با پرتابگر های داخلی به فضا پرتاب خواهند شد،از جمله اهم فعالیت ها و پروژه هایی است که در حوزه فناوری فضای در حال انجام است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]