اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190345809

با استفاده از ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری انجام شد

حفاری و تکمیل 141 حلقه چاه نفت و گاز

کد: 13950906190345809

https://goo.gl/sEBGL6

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل 141 حلقه چاه‌ نفت و گاز به وسیله ناوگان این شرکت در هشت ماه ابتدای امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

حفاری و تکمیل 141 حلقه چاه نفت و گاز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا خوشایند از حفر و تکمیل 141 حلقه چاه‌ نفت و گاز به وسیله ناوگان این شرکت در هشت ماه ابتدای امسال خبر داد و افزود: تعداد چاه‌های حفر و تکمیل شده در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، 19 حلقه بیشتر بوده است.
وی متراژ حفاری از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال را 197 هزار و 958 متر عنوان کرد و گفت: از مجموع این چاه‌ها، 51 حلقه توسعه‌ای توصیفی، 2 حلقه اکتشافی و 88 حلقه تعمیری بوده است.
خوشایند اظهار کرد: از شمار چاه‌های حفر شده شامل چاه های توسعه‌ای توصیفی و تعمیری تکمیلی 80 حلقه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، 40 حلقه در گستره فعالیت شرکت مهندسی و توسعه نفت، 9 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، پنج حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، یک حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و 6 حلقه در قالب پروژه‌ای، حفاری و تکمیل شد که در بخش پروژه‌ای نیز یک حلقه اکتشافی بوده است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تمهیدات به کار گرفته شده و هماهنگی و همکاری کارفرماها عملیات حفاری 37 حلقه چاه 580 روز زودتر از برنامه تعیین شده از سوی شرکت‌های متقاضی به اتمام رسید که از نظر تولید زودهنگام چاه و ترخیص دستگاه حفاری ارزش اقتصادی بالایی دارد.
وی به انجام 133 مورد جا‎به‎جایی دکل حفاری در این مدت در مناطق عملیاتی خشکی اشاره کرد و افزود: در هشت ماه ابتدای امسال، یک دستگاه حفاری جدید به ناوگان شرکت افزوده شد؛ ضمن این‌که سه دکل نیز برای تعمیرات دوره‎ای ترخیص شده و به سایت بازسازی شرکت انتقال یافته است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته