اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190385809

مدیر تولید و پشتیبانی شرکت نفت مناطق مرکزی خبر داد

ساماندهی انبارکالای نفت وصرفه‎جویی چشمگیراقتصادی

کد: 13950906190385809

https://goo.gl/4dFEpk

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر تولید و پشتیبانی شرکت نفت مناطق مرکزی از اجرای طرح ساماندهی کالاها در انبار و صرفه جویی چشمگیر اقتصادی حاصل از آن خبر داد.

ساماندهی انبارکالای نفت وصرفه‎جویی چشمگیراقتصادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ،علیرضا ترنج زرد، گفت: طرح ساماندهی کالاها در انبار با رهنمود و حمایت مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی کمک شایانی به کاهش هزینه های این شرکت کرده است.
ترنج زرد اظهار کرد: شرکت نفت مرکزی در سال گذشته کالاهای مورد نیاز 15 حلقه چاه را از انبار تامین کرده است؛ افزون بر این سفارش خرید کالاهایی به ارزش 55 میلیارد تومان و 20 میلیون یورو که حتی به مرحله عقد قرارداد هم رسیده بود باطل شد که این مسأله یکی از شاهکارهای نفت مرکزی در کاهش هزینه ها بوده است.
به گفته ترنج زرد، در سال 1393 نیز به میزان 64 میلیون یورو و 120 میلیارد تومان از سفارشات خرید از طریق انبارها تامین شد و باعث صرفه جویی شد.
وی همچنین از تعمیر و بازسازی تجهیزات درون چاهی و سرچاهی با استفاده از کالاهای موجود در انبار خبر داد و گفت: با این روش 11 قطعه درون چاهی و 5 قطعه سرچاهی بازسازی شد که این امر صرفه جویی اقتصادی چشمگیری را به همراه داشت.  
ترنج زرد ادامه داد: شناسایی کالاهای انبار شده همچنین سبب شد که 14 هزار شاخه لوله مستعمل شناسایی و بازسازی شود که این امر نیز صرفه اقتصادی حداقل 200 میلیارد ریال به همراه داشته است.
مدیر تولید و پشتیبانی شرکت نفت مناطق مرکزی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همچنین مقرر شده از کالاهای چاه های متروکه نیز استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته