اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907190745817

سازمان هواشناسی اعلام کرد

افزایش دما در روزهای پیش رو

کد: 13950907190745817

https://goo.gl/7LuuQH

، تهران , (اخبار رسمی): روند ملایم افزایش نسبی دمای هوا تا اواخر هفته تداوم دارد.

افزایش دما در روزهای پیش رو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان  به  اعلام این خبرگفت: از دیروز بتدریج از سرمای هوا در غالب مناطق کشور کاسته شده و در روزهای پیش رو شاهد افزایش دما  خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به شکل گیری جریانات جنوبی در سواحل دریای خزر، روند نسبی افزایش دما نسبت به سایر مناطق کشور به ویژه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه محسوس تر خواهد بود.

وظیفه با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی،در استان های بوشهر، شرق و شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد را در این مناطق پیش بینی کردو

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در مناطق غربی و شمالی استان های کرمان و هرمزگان، جنوب استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری نیز بارش پراکنده پیش بینی کرد و خاطرنشان کرد: در این مدت بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

به گفته این مسئول، پایداری و سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی کشور نظیر تهران و کرج را در پی خواهد داشت که انتظار می رود تا سطح ناسالم برای گروه های حساس افزایش یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست