اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191176386

تداوم زیبایی ارومیه در روز های سرد زمستان

کد: 13950907191176386

https://goo.gl/nRMHWt

، (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه از اجرای طرح های متعدد در فصل سرما و بارش برای حفظ زیبایی و پاکی چهره بصری شهر از سوی این سازمان خبر داد

تداوم زیبایی ارومیه در روز های سرد زمستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ مجتبی علیزاده با بیان اینکه  اقدامات سازمان در سال جاری به سه حوزه اصلی تقسیم شده است، اظهار کرد:  تعمیر، بازسازی و نصب شناورهای صنعتی در زیر گذرها و تقاطع های اومیه  برای جلوگیری از انباشته شدن آب در بارندگی ها یکی از مهم ترین این برنامه های محسوب می شود.

وی همچنین از انتقال 50 دستگاه آبخوری یخچالی در شهر به انبار این سازمان خبر داد و افزود: این طرح برای جلوگیری از یخ زدگی و هدرفت آ ب، ترکیدگی لوله ها و حفظ اصول ایمنی در نگهداری این سیستم انجام می گیرد.

علیزاده با بیان اینکه تمامی سرویس های بهداشتی ثابت وسیار در شهر به امکانات لازم مجهز شده اند،  تاکید کرد:  در این طرح ترمیم و بازسازی تمامی لوله ها و شیرآلات صورت می گیرد .

وی از شهروندان تقاضا کرداز سرویس های بهداشتی سیار  که در هسته مرکزی شهر شهر و نقاط پرتردد نصب شده است حفظ و نگهداری کنند.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه  ادامه داد: 70 درصد از سرویس های  بهداشتی شهر به امکانات لازم مجهز شده اند و بقیه تا پایان آذر صورت می گیرد .

وی همچنین از مجهز شدن 20 درصد از سرویس های  بهداشتی به سیستم  انرژی خورشیدی خبر داد  و افزود: این  طرح یکی از مهم ترین برنامه ها  در زمینه صرفه جویی در انرژی و دستیابی به انرژی پاک محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه