اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191365809

نماینده بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد

شلمبرژه علاقمندبه افزایش همکاری های نفتی با ایران

کد: 13950907191365809

https://goo.gl/mxjS2q

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده شرکت شلمبرژه، با ابراز علاقمندی برای افزایش همکاری های نفتی با ایران در آینده گفت: همکاری با مناطق نفتخیز یک موقعیت استثنایی است و نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.

شلمبرژه علاقمندبه افزایش همکاری های نفتی با ایران

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، آنتونی بومن، رئیس بخش مدیریت تولید شرکت شلمبرژه، صبح امروز ( 7 آذر ماه) در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت شلمبرژه، گفت: چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را جذاب خواند و بر همکاری دو شرکت در این چارچوب تاکید کرد.
وی با اشاره به تفاهمنامه امضا شده میان شرکت شلمبرژه و مناطق نفتخیز جنوب به منظور مطالعه مخازن میدان‌های شادگان، رگ سفید و پارسی با هدف توسعه ثانویه و افزایش ضریب بازیافت، ابراز امیدواری کرد که این تفاهمنامه به همکاری های بیشتر در آینده منتهی شود.
به گزارش NIOC، تفاهمنامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف مطالعه میدان‌های شادگان، پارسی و رگ‎سفید، صبح امروز میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت شلمبرژه امضا شد. نخستین تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی نیز هفته گذشته (چهارشنبه، سوم آذر ماه) بین این شرکت و کنسرسیوم پرگس متشکل از 11 شرکت اروپایی، کانادایی، آسیایی و دانشگاه صنعتی شریف با هدف مطالعه دو میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان) امضا شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته