اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191735424

عذرخواهی ایرانسل درپی مشکل بوجود آمده درشبکه دیتا

کد: 13950908191735424

https://goo.gl/PE90pP

، تهران , (اخبار رسمی): در پی مشکل به وجود آمده در شبکه دیتای ایرانسل، این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن توضیح این مشکل، از مشترکان خود عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ایرانسل درپی مشکل بوجود آمده درشبکه دیتا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت 18:30 روز یکشنبه هفتم آذرماه 1395 طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.

این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت 21 شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.

ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]