اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909191785898

کاهش نسبی آلودگی هوا؛ امروز و فردا

کد: 13950909191785898

https://goo.gl/nzW8o4

، تهران , (اخبار رسمی): در پی ثبت دومین روز آلودگی هوا در هفته جاری، نتایج سامانه پیش‌بینی آلودگی هوای تهران نشان می‌دهد امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) از انباشت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود.یکشنبه و دوشنبه هفته جاری هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم بود.

کاهش نسبی آلودگی هوا؛ امروز و فردا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، مریم نادری مدیر واحد پایش و پیبش‌بینی این شرکت گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی و همچنین افزایش سرعت باد است. این شرایط علاوه بر امروز(سه‌شنبه) برای فردا نیز ادامه داشته و در برخی ساعات وزش باد با سرعت مناسب پیش بینی می‌شود. همچنین پارامتر دما طی امروز و فردا افزایش محسوسی خواهد یافت.

به گفته نادری، نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز در پی استمرار شرایط نامطلوب کیفی هوا در روز دوشنبه نشان می‌دهد امروز سه شنبه، شاهد کاهش نسبی غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست