اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909191866033

تشکیل پردیس کارآفرینی بانوان در شمال تهران

کد: 13950909191866033

https://goo.gl/A1whHQ

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با اجرای طرح پردیس کارآفرینی و توانمند سازی بانوان ، زنان کارآفرین منطقه 3 موفق به ثبت برند مواد غذایی شدند.

تشکیل پردیس کارآفرینی بانوان در شمال تهران

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهردار ی منطقه 3 ، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در جلسه ای که با محوریت  توانمند سازی بانوان تشکیل شد گفت: در  طرح پردیس توانمند سازی و کارآفرینی ، بانوان نخبه محلی برای مشارکت در زمینه توسعه برنامه های اجتماعی و فرهنگی از سوی  مسئوولان خانه های تسنیم شناسایی می شوند.

پیرهادی خاطر نشان کرد:  با توجه به جمعیت قابل توجه بانوان تحصیلکرده در این منطقه بیشترین مشارکت در  اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی  از سوی آنان  انجام می شود.

وی  با اشاره به اینکه در حال حاضر  در مجموعه ی شهربانو و بهشت مادران شاهد مشارکت فعال بانوان  در امور فرهنگی هستیم اظهار داشت: با اجرای طرح پردیس توانمند سازی ، منطقه 3 در زمینه های کارآفرینی و توانمند سازی بانوان پیشرو می شود.

عالیه جواهری مدیر امور بانوان نیز در خصوص فعالیت های صورت گرفته در زمینه توانمند سازی و کارآفرینی زنان گفت : برند ترشیجات و سبزیجات از سوی  زنان کارآفرین این منطقه به ثبت رسید و موفق شده است برای تعدادی از بانوان درآمد زایی کند.

مدیر بانوان شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: طرح گروه همدلی، طرح دیگری است که با اجرای آن به نیازهای تمامی گروه های سنی مانند آشنایی کهنسالان با دنیای مجازی یا فعالیت های الکترونیکی پاسخ داده می شود.

وی ابراز کرد: با اجرای کمیته طرح و برنامه، کارآفرینی و توانمند سازی در مجموعه شهربانو شاهد تشکیل اتاق فکر نخبگان در این مجموعه خواهیم بود.

جواهری اظهار کرد: آموزش دوره های کافی شاپ داری، خیاطی، چهل تکه دوزی و زینت آلات به خانواده های نیازمند و معرفی آنها به مراکز فنی و حرفه ای از دیگر فعالیت های این منطقه در حوزه ی توانمند سازی بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای کمک به خانواده های نیازمند از سبد نذر فرهنگی کمک هایی مانند مشاوره های مختلف و کمک به دانش آموزان دارای ضعف تحصیلی خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه