اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192306033

شهردار منطقه 14 خبر داد

راه اندازی مددسرای دائمی ویژه افراد آسیب پذیر

کد: 13950909192306033

https://goo.gl/G0b3qh

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 14 از تجهیز و راه اندازی مدد سرای دائمی ویژه افراد آسیب پذیر در این منطقه خبر داد.

راه اندازی مددسرای دائمی ویژه افراد آسیب پذیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، فرهودحمیدی فراهانی گفت: مددسرای اجتماعی منطقه 14 با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ساماندهی افراد بی سرپناه و کارتن خواب، ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آسیب دیدگان اجتماعی با ظرفیت 70نفر مددجو، ویژه کارتن خواب ها و افراد در راه مانده با محوریت قشر سالمند در منطقه 14 راه اندازی شد.

او در ادامه با تشریح فعالیت ها و خدمات این مرکز اعلام کرد: در این مددسرا خدمات مشاوره ای، کارگاه های روانشناسی ، پزشکی و تامین نیازهای اولیه شامل سر پناه، وعده غذایی گرم،  پوشاک و...به مددجویان ارائه می‌شود. 
شهردار منطقه 14 با مهم برشمردن امر توانمندسازی و مهارت آموزی افراد آسیب دیده گفت: یکی ازاهداف اصلی مددسرای دائمی منطقه 14 توانمند سازی مددجویان است و به همین منظور دوره های کارآفرینی ویژه افراد آسیب دیده در این مرکز برگزار خواهد شد.
حمیدی فراهانی با اعلام آمار پذیرش 25 نفر مددجو در روز اول راه اندازی این مرکز گفت:علاوه بر پذیرش آزاد مددجویان در این مرکز، گشت های ویژه ای نیز جهت شناسایی و جمع آوری افراد آسیب دیده وکارتن خواب ها در سطح نواحی 6گانه منطقه14 تعبیه شده اند که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند.تمام افراد شناسایی شده توسط این گشت ها به مددسراهای منطقه منتقل و به عنوان مددجو پذیرش می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه