اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192316033

افزایش تعداد تاکسی های ون در خطوط پرتردد منطقه 7

کد: 13950909192316033

https://goo.gl/M6oRQL

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از افزایش 40 دستگاه تاکسی ون در خطوط پرتردد منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران در روزهای سرد سال خبر داد.

افزایش تعداد تاکسی های ون در خطوط پرتردد منطقه 7

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: اضافه شدن 40 دستگاه تاکسی ون در پایانه سیدخندان و 4 دستگاه خودرو کنترل و نظارت در فصل بارندگی و سرما برای به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران و کاهش مسافربران دربستی در مسیرهای پرتردد منطقه اجرا می شود.
وی تصریح کرد: این تاکسی های ون در پایانه سیدخندان و در مسیرهای پرمسافر منطقه شامل فلکه دوم تهرانپارس، نوبنیاد، میدان انقلاب، میدان فاطمی، فلکه چهارم تهرانپارس، میدان هروی، رسالت و ابتدای خیابان بهار اضافه می شوند.
معاون شهردار منطقه 7 در ادامه از به روز رسانی برنامه زمانبندی حرکت مترو در ورودی های ایستگاه های مترو سطح منطقه 7 برای اولین بار در شهر تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای استفاده از حمل ونقل عمومی شهرداری منطقه 7 به روز رسانی برنامه زمانبندی حرکت قطارهای مترو در سطح این منطقه را در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی با اشاره به وجود خط های 1، 2 و 3 مترو و  11 ایستگاه در این منطقه ، عنوان کرد: نورپردازی ورودی های ایستگاه های مترو با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این منطقه قرار دارد و تا یک ماه آینده به اتمام می رسد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه