اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192845809

تولید نفت اروندان از مرز 400 هزار بشکه گذشت

کد: 13950910192845809

https://goo.gl/pg9zNT

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز اروندان از عبور میزان تولید میدان های نفتی تحت سرپرستی شرکت اروندان در غرب کارون از مرز 400 هزار بشکه در روز خبر داد.

افزایش تولید نفت اروندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی در خصوص افزایش تولید میدان های تحت سرپرستی شرکت نفت و گاز اروندان، گفت: با راه اندازی و تولید حداکثری از میدان یاران شمالی و افزایش تولید از میدان آزادگان جنوبی،‌ روز جمعه 5 آذرماه 1395 تولید از میدان های نفتی تحت سرپرستی شرکت اروندان در غرب کارون از مرز 400 هزار بشکه گذشت که از این میزان سهم تولید از میادین مشترک بیش از 270 هزار بشکه است.

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز اروندان افزود: بر همین اساس عمده نفت تولیدی از این میدان ها به مبادی صادراتی ارسال و بخشی از آن جهت تامین خوراک پالایشگاه آبادان ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، میدان های آزادگان، یاران ، یادآوران، دارخوین، جفیر، سپهر، سهراب، اروند، خرمشهر و سوسنگرد میادین نفتی تحت سرپرستی شرکت نفت و گاز اروندان در غرب کارون هستند که در این میان دارخوین، جفیر، سپهر، سهراب، اروند، خرمشهر و سوسنگرد از میادین مستقل محسوب می شوند. 

لازم به ذکر است شرکت نفت و گاز اروندان جوان ترین شرکت نفتی بلافصل شرکت ملی نفت ایران است که مسئولیت تولید 10 میلیارد بشکه نفت قابل استحصال به روش طبیعی و با فشار اولیه مخزن را عهده دار است. بر این اساس علاوه بر راهبری تولید، توسعه میادین نفتی خود را نیز مد نظر قرارداده است که در میان این میادین بیش از 60 درصد میادین مشترک نفتی بر روی خشکی با کشور همسایه عراق نیز در اختیار شرکت نفت و گاز اروندان است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته