اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192865809

پذیرش نفتکش‌های 320 هزار تنی در عسلویه

کد: 13950910192865809

https://goo.gl/DfBZw6

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه از پذیرش نفتکش‌هایی با ظرفیت 320 هزار تنی و پهلودهی به گوی‌های شناور (SPM) این پایانه در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

پذیرش نفتکش‌های 320 هزار تنی در عسلویه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، ایرج قوامی اعلام کرد: استفاده از تازه ترین روش‌های فناوری اندازه‌گیری حجمی میعانات گازی با بهره‌گیری از سامانه‌های انتقال دیجیتال رایانه‌ای سبب شده  است این منطقه به عنوان نمونه‌ کامل استفاده از سامانه‌های «میتـرینگ» مطرح شود.

وی افزود: اکنون پنـج دستـگاه اندازه‌گیر نفـت خـام از نوع (PD (POSITIVE DISPLACEMENT با حداکثر مجموع اندازه‌گیری 6500 متر مکعب در ساعت صادرات میعانات گازی در پایانه‌ عسلـویه را اندازه می‌گیرند.

به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، قوامی با بیان این‎که انتقـال میعـانات گازی به کشتی‌ها به وسیلـه‌ سه گوی شناور (SPM) انجام می‌شود، افزود: پذیرش نفتکش در گوی‌های شناور یک تا 3، تا 320 هزار تن است و این میزان با 5200 متر مکعب در ساعت بارگیری می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته