اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950911192895428

با استقبال معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت

بازگشت واحدی قهرمان اسنوکر جهان به ایران

کد: 13950911192895428

https://goo.gl/y3jxIH

، تهران , (اخبار رسمی): سهیل واحدی قهرمان اسنوکر جهان با استقبال سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وارد تهران شد.

بازگشت واحدی قهرمان اسنوکر جهان به ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ،سهیل واحدی که در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در دوحه قطر عنوان قهرمانی را بدست آورد با استقبال سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ،مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و برانوش نیک بین رییس روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان در فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.
در این مراسم مسئولین فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، دوستداران این رشته و خانواده تیم اعزامی به این رقابتها نیز حضور داشتند.
سهیل واحدی در این رثابتها برتری مقابل حریفان آلبانی ،ایسلند ،ژاپن ،پاکستان ،لهستان ،اسکاتلند و ولز توانست عنوان قهرمانی را در رقابتهای جهانی اسنوکر به ارمغان آورد.
این ورزش کار در دیدار فینال موفق به شکست دادن «اندرو پاگت » از ولز شده بود.
سهیل واحدی دومین اسنوکرباز ایران است که جواز حضور در رقابت های حرفه ای این رشته را بدست می آورد.پیش از این نیز حسین وفایی موفق به این افتخارشده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش