اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193496424

احداث اولین پارک ورزش در همدان

کد: 13950913193496424

https://goo.gl/F3vVSN

، همدان , (اخبار رسمی): مدیر منطقه 2 شهرداری همدان از اجرای اولین پارک ورزش در همدان به همت شهرداری این منطقه خبر داد.

احداث اولین پارک ورزش در همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری همدان، رضا ابرارخرم با اعلام این خبر افزود: احداث پارک ورزش در شهرک شهید بهشتی با امکانات ورزشی متنوع با هدف توزیع عادلانه امکانات اجتماعی و رفاهی در سطح منطقه با ایجاد ظرفیت‌های ورزشی جدید ضمن افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز منطقه باعث ایجاد شادابی و تندرستی در ساکنان این منطقه می‌شود.

وی با اعلام اینکه این پروژه در دو فاز انجام می‌شود، تصریح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود 15 هزار مترمربع با امکانات مجموعه ورزشی چند منظوره شامل دو زمین فوتبال چمن مصنوعی و ساحلی، زمین والیبال ساحلی، زمین بازی کودکان، زمین بدمینتون و زمین با تجهیزات بدنسازی در حال اجرا است.

ابرارخرم در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت زمین‌های اطراف این محدوده و تملک آنها، افزایش 5 هکتار به وسعت این پارک و احداث پارکینگ در اجرای فاز دوم این پروژه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار عمرانی فاز اول این پروژه 15 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، گفت: فضای تفریحی، سرویس بهداشتی و مبلمان پارکی نیز در بوستان لحاظ شده و تا کنون مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان پیشرفت فیزیکی فاز اول عمرانی این پروژه را 45 درصد اعلام کرد و افزود: عملیات خاکبرداری، شفته‌ریزی، زیرسازی، سنگ‌کاری و آماده‌سازی زمین‌های بازی در حال انجام است.

وی در پایان با بیان اینکه همدان جزء کلانشهر‌ها شناخته شده، افزود: جای خالی پارک‌های فرامنطقه‌ای در شهر همدان به چشم می‌خورد و شهرداری منطقه 2 همدان با آگاهی از این امر به دنبال اجرایی کردن پروژه‌هایی از این قبیل است تا با ایجاد فضای مناسب، شهروندان را از سرانه ورزشی و فضای سبز بهره‌مند کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش