اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193516033

برای نخستین بار در شهر تهران

مجموعه فرهنگی معلولان به بهره برداری می رسد

کد: 13950913193516033

https://goo.gl/AJRyti

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 11 به مناسبت روز جهانی معلولان؛ از راه اندازی مرکز فرهنگی و اجتماعی ویژه معلولان برای اولین بار در شهر تهران طی دو ماه آینده خبر داد.

مجموعه فرهنگی معلولان به بهره برداری می رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود:اولین مجموعه فرهنگی و اجتماعی  ویژه معلولان  با اختصاص ساختمانی در بازارچه قدیم محله عباسی  با زیربنای2000 متر به بهره برداری می رسد.

آبادیان در ارتباط با فعالیت های پیش بینی شده و امکانات اولین مرکز فرهنگی و اجتماعی ویژه معلولان شهر تهران گفت: در این مجموعه انواع فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای معلولان در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به خدمات فرهنگی و اجتماعی در قالب  مهارت آموزی، کارآفرینی، ادامه تحصیل و تسهیل راهیابی به بازار کار برای معلولان اشاره کرد.
شهردار منطقه 11 همچنین افزود:در این مجموعه یک مرکز برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی پیش بینی شده است که در مجموع امکانات بسیار  خوبی را در اختیار معلولان قرار می دهد.
به گفته شهردار منطقه 11 نخستین مرکز فرهنگی و اجتماعی ویژه معلولان شهر تهران در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه