اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194436424

همایش شهر سبز پایدار 4و 5 اسفند ماه در همدان

کد: 13950914194436424

https://goo.gl/tEp1pc

، همدان , (اخبار رسمی): رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام در روزهای چهارم و پنجم اسفند 95 در همدان برگزار می شود.

همایش شهر سبز پایدار 4و 5 اسفند ماه در همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی در جلسه کمیته علمی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا افزود: همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام به صورت یک روز و نیم و در روز‌های چهارم و پنجم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مولوی با بیان اینکه این همایش در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر ساختار پیشنهادی وبگاه همایش مورد تأیید اساتید و مدعوین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کلیات چارچوب پیشنهادی همایش برای ارائه مقالات مورد تأیید اساتید و مدعوین قرار گرفت اضافه کرد: مقرر شد با تعیین کیفیت تصاویر و نقشه‌ها، حداقل و حداکثر تعداد صفحات مشخص‌شده در قالب یک مورد مجزا در این چارچوب آورده شود.

در ادامه جلسه رحمانی، عضو کمیته علمی همایش با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد کمیته علمی و نشست مشترک کمیته‌های علمی و اجرایی همایش به‌تفصیل در مورد ساختار پیشنهادی آماده‌ شده برای وبگاه همایش جهت اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و دریافت مقالات پژوهشگران، اساتید و دانشجویان، چارچوب پیشنهادی آماده ‌شده برای ارائه مقالات، مباحث مرتبط با داوری مقالات، تندیس، لوح تقدیر و گواهی مقالات همایش و سایر هزینه‌های علمی همایش و همچنین زمان و محل برگزاری همایش به ایراد سخن پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه