اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195225424

پیشنهاد ویژه مکالمه طلایی ایرانسل

کد: 13950915195225424

https://goo.gl/iO6pfs

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل از آغاز جشنواره مکالمه طلایی و پیشنهادهای ویژه خود خبر داد.

پیشنهاد ویژه مکالمه طلایی ایرانسل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور جشنواره‌ای شامل پیشنهادهای ویژه به مشترکان خود را بر روی کد آشنای 4444 یا «کد شگفتی‌ها» و با شعار «مکالمه ایرانسلی رایگان برای همه» آغاز کرده است.

هر یک از اعضای خانواده بزرگ ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*4444*، بر اساس الگوی مصرف خود، بسته مکالمه، پیامک، اینترنت همراه و بسته ترکیبی منحصر به خود را انتخاب و با قیمت تخفیفی ویژه دریافت کنند.
در کنار این پیشنهادهای ویژه، این امکان برای تمامی مشترکان اعتباری ایرانسل فراهم است تا با شماره‌گیری کد دستوری #1*4444*، و انتخاب طرح «مکالمه رایگان ایرانسلی» از یک مکالمه رایگان درون شبکه تا سقف 60 دقیقه نیز بهره‌مند شوند.
پیشنهاد مکالمه رایگان صرفا در نخستین تماس درون شبکه و تا سه روز پس از فعال‌سازی قابل استفاده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این پیشنهاد ویژه، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]