اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195275809

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

رویکرد پیشگیرانه در دستور کار بازرسی قرار گیرد

کد: 13950915195275809

https://goo.gl/I7fKN2

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: رویکرد پیشگیرانه با هدف اصلاح امور در دستور کار بازرسی قرار گیرد.

رویکرد پیشگیرانه در دستور کار بازرسی قرار گیرد

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت ملی نفت ،علی کاردر در مراسم تودیع مهدی حاج علیان و معارفه کیومرث کرمی مقدم به عنوان رئیس بازرسی شرکت ملی نفت که عصر روز گذشته (یکشنبه، 14 آذرماه) برگزار شد، ضمن قدردانی از برخورد مدبرانه و خردمندانه رئیس سابق بازرسی در دوران تصدی این سمت، گفت: حاج علیان با تلاش و ممارستی که در این بخش داشت توانست تصویر مثبتی از بازرسی را در اذهان به جا گذارد.

وی با بیان اینکه ممکن است در بعضی از بخش‎ها، کمی ناهنجاری بروز کند، افزود: باید همچنان با نگاه پیشگیرانه بیش از پیش به این ناهنجاری ها پرداخته و علت‎ها بررسی شود.
کاردر افزود: بازرسی باید تلاش کند قبل از وقوع حادثه اطلاعات لازم را داشته باشد و اقدام‎های پیشگیرانه را انجام دهد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه حوزه مهندسی در بازرسی باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در ارائه گزارش‎ها به اصلاح امور توجه و تا حد امکان از کاغذ بازی‎های غیرضروری جلوگیری شود.
همچنین در این نشست رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امورعملیات غیرصنعتی ضمن تقدیر از تلاش های حسین حاج علیان در دوران تصدی سمت ریاست بازرسی شرکت نفت، بر ترویج فرهنگ پیشگیرانه و مشاوره بازرسی به مدیران سازمان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه با افزایش دغدغه ها و بحران ها، فعالیت های بازرسی نیز بیشتر می شود، افزود: کارکنان سازمان باید با حضور بازرسی احساس آرامش کنند و اخلاق و تعامل بازرسی نیز با کارکنان باید باعث ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در آنها شود.
کیومرث کرمی مقدم نیز در این نشست با تاکید بر شناسایی به موقع آسیب ها و خطرات احتمالی، بیان کرد: با تفکر حرفه ای و در جهت تولید پایدار از میدان های مشترک، مسیر آینده را با نگاه و دغدغه‎های جدیدتر ادامه می دهیم.
در ادامه مراسم نیز حاج علیان به اقدام‎های انجام شده در دوران تصدی سمت ریاست بازرسی اشاره کرد و در پایان از وی که به مقام بازنشستگی نائل شده است، تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته