اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916195926033

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های شهرآفتاب خبرداد

برپایی چهارمین نمایشگاه در شهر آفتاب طی سال جاری

کد: 13950916195926033

https://goo.gl/UXQEPb

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت نمایشگاه های شهر آفتاب از برگزاری دومین نمایشگاه جامعه مدیریت بحران از 20 تا 23 آذرماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خبرداد.

برپایی چهارمین نمایشگاه در شهر آفتاب طی سال جاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران ، سیدمحمد سیدی در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه جامع مدیریت بحران در فضایی به وسعت 25 هزار مترمربع، به مدت چهار روز و از ساعت 10 صبح تا 16 دایر است.

وی با بیان اینکه 120شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: همایش های جانبی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزارمی شود.
سیدی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران در چندین بخش برگزار می شود، تصریح کرد: کارگاه های آموزشی همایش های علمی، برگزاری مانورهای تخصصی و غیرتخصصی نیز از این بخش ها می باشد .
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت بحران را نیزخواهیم داشت . همچنین شورای هماهنگی بحران با حضور 4 استان همجوار استان تهران برگزار می شود .
مدیرعامل شهرآفتاب در ادامه با بیان اینکه 150 دستگاه عضو کارگروه های چهارگانه مدیریت بحران هستند که برخی از آنان در این نمایشگاه غایب می باشند، عنوان کرد: البته باید تاکید کنم که هرنمایشگاهی بین 3 تا 5 دوره طول می کشد تا به بلوغ برسد.
سیدی گفت: خوشبختانه به نسبت دوره قبل هیچ غایبی در نمایشگاه این دوره نداریم . همچنین شاهد افزایش حضور شرکت کنندگان هستیم .
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال برگزاری 18 نمایشگاه را در دستور کار خود داریم، افزود: چندین مورد جابه جایی زمان نمایشگاه و تعدادی هم کنسلی داشتیم که برای کنسلی ها جایگزین گذاشتیم . در همین راستا باید بگویم که دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران، چهارمین نمایشگاهی است که در طول سال جاری در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود .
سیدی تاکید کرد: یکی از نقش های مجموعه نمایشگاهی ظرفیت شناسی است که در این راستا ما تمام تلاش خود را انجام داده و خواهیم داد.
وی در خصوص دسترسی ها به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: خوشبختانه باید اعلام کنم که هم اکنون مشکلی برای دسترسی نداریم و تا چندماه آینده نیز با برطرف کردن معارض ها رینگ اصلی نمایشگاه آماده خواهد شد.
مدیرعامل شهرآفتاب تاکید کرد: تا کنون نیز در برگزاری نمایشگاه مختلف مشکلی برای تردد بازدیدکنندگان نداشتیم . در نمایشگاه کتاب نیز توانستیم رضایت حداکثری هموطنان را جلب کنیم .
سیدی افزود: پارکینگ های نمایشگاه از ظرفیت بسیاربالایی برخوردار هستند . متروی شهر آفتاب نیز همزمان با برگزاری نمایشگاه ها در مجموعه شهر آفتاب فعال است . اما از بهمن ماه فعالیت آن به صورت مستمر ادامه خواهد داشت . مجموعه مترو کاملا با ما هماهنگ است و مشکلی در این خصوص نداریم .
وی در پایان با بیان اینکه معتقدیم نمایشگاه اشکالات محدودی دارد ، گفت: انشالله در آینده تمامی مشکلات رفع خواهد شد . نمایشگاه شهر آفتاب تازه درابتدای راه است مشکلات باید مطرح شوند  تا ما بتوانیم آنان را در حداقل زمان رفع کنیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]