اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196026033

برای اولین بار در کشور

صدای مشاور به صورت شبانه روزی راه اندازی می شود

کد: 13950916196026033

https://goo.gl/Kpzp1h

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 7 از راه اندازی صدای مشاور در این منطقه با همکاری سازمان بهزیستی شهر تهران و کل کشور با هدف انجام مشاورات تخصصی روانشناسی به مردم کل کشور خبر داد.

صدای مشاور به صورت شبانه روزی راه اندازی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: مرکز صدای مشاور مرکزی برای مشاوره تلفنی، حضوری و ژنتیکی به کل کشور است که با همکاری اداره بهزیستی شهر تهران به صورت شبانه روزی در منطقه 7 راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد:  با توجه به اهمیت و لزوم مشاوره در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت روانی اجتماعی آحاد مردم و جامعه هدف مرکز جامع، خدمات مشاوره در سطوح تخصصی مختلف به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
شهردار منطقه 7 با اشاره به حضور کارشناسان مجرب در این مرکز، عنوان کرد: این مرکز با تجهیز اتاق های مناسب جهت مشاوره پزشکی و ژنتیک، مشاوره روانشناختی، اتاق های گروه درمانی و آموزش مشاوران و سوپروایزری در سطح استان در توانمندسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها نقش موثری را می تواند داشته باشد.
به گفته وی مشاوره تخصصی روانشناختی در حوزه های کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، مشکلات زوجین، پیشگیری از طلاق، مشاوره تحصیلی تربیتی و روان درمانی های فردی و گروهی، مشاوره ژنتیک شامل پیش از ازدواج، حین و پس از بارداری جهت جلوگیری از معلولیت ها تنها بخشی از خدماتی است که در این مرکز  به مردم ارائه می شود.
طلوعی خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارائه خدمات، اطلاعات، توصیه‌ها و آگاهی لازم به تماس‌گیرنده،  کمک به تماس‌گیرنده برای شناخت مشکل، بررسی و تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیم گیری و انتخاب راه‌ حل‌های مناسب،  کمک به تماس ‌گیرنده برای شناخت توانایی‌ها، پذیرش و تغییر واقعیت‌ها و کاهش ، یا رفع مشکلات و  کمک به تماس ‌گیرنده در مواقع اضطراری از جمله اهداف برپایی  مرکز مشاور صدای مشاور است.
وی در پایان تاکید کرد: ارائه مشاوره تلفنی سالهاست که در کشور راه اندازی شده است اما ارائه خدمات ویژه به مردم کل کشور به صورت شبانه روزی برای اولین بار در منطقه 7 اجرا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه