اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196166505

بهره‌برداری از پل روگذر 15 خرداد تا یک ماه دیگر

کد: 13950916196166505

https://goo.gl/9GZnSK

، قم , (اخبار رسمی): معاون شهردار قم از به بهره‌برداری رسیدن پل روگذر تقاطع سه سطحه 15 خرداد تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: در صورتی که پروژه از سوی پیمانکار به شهرداری تحویل شود، آن را تا پایان سال تکمیل می‌کنیم

بهره‌برداری از پل روگذر 15 خرداد تا یک ماه دیگر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم،علیرضا قاری قرآن با اشاره به اینکه تلاش جدی در مجموعه شهرداری در حال انجام است که پروژه 15 خرداد به سرانجام برسد، تصریح کرد: بر اساس برنامه انتظار است که بعد از اتمام تابلیه، پروژه از سوی پیمانکار به شهرداری تحویل داده شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بیان کرد: با روند کنونی و بتن ریزی صورت گرفته به نظر می‌رسد نزدیک 20 تا 25 روز آینده بتوانیم شاید به بهره‌برداری رسیدن تابلیه تقاطع سه سطحه 15 خرداد باشیم.

قاری قرآن با بیان اینکه به نظر می‌رسد روشنایی پل تکمیل نشده باشد، تاکید کرد:در هر صورت حداکثر تا یک ماه امکان بازگشایی پل روگذر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه قرار است جلسه‌ای با حضور شهردار، شورای شهر و پیمانکار برگزار ‌شود، افزود: امیدواریم که در این جلسه طبق توافق قبلی، باقیمانده پروژه را از پیمانکار تحویل بگیریم.

معاون شهردار قم یادآور شد: اگر پروژه در شرایط کنونی تحویل شهرداری شود تا پایان سال پروژه را به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاری قرآن تاکید کرد: در جلسه اول با پیمانکار برای تعیین تکلیف نهایی پروژه، مهلت سه و نیم‌ ماهه‌ داده شد که پروژه به 100 درصد پیشرفت فیزیکی برسد در حالی که زمان به پایان رسیده ولی فقط شاهد 9 درصد پیشرفت فزیکی در پروژه بوده‌ایم و میزان پیشرفت فزیکی پروژه از 71 درصد به 80 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه اجرای 20 درصد باقیمانده از پروژه طبق روندی که پیمانکار دنبال می‌کند هفت یا هشت ماه زمان می‌برد، گفت: اگر بخواهیم زمان کم شود باید اتفاق ویژه در پروژه بیفتد و این اتفاق ویژه این است که پروژه از سوی پیمانکار به شهرداری تحویل داده شود.

معاون شهردار قم با بیان اینکه در حال حاضر کل مغازه‌های معارض تخریب شده و هیچ معارضی برای پروژه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیمی از میدان به صورت کامل و همچنین زیرگذر باقی مانده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه