اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197756563

خط اعتباری ویژه برای صادرات کالا به عراق

کد: 13950920197756563

https://goo.gl/IpKXeX

، تهران , (اخبار رسمی): مبلغ این خط اعتباری 18 میلیون یورو بوده و تا 100 درصد مبلغ قرارداد تجاری و یا پروفرما را پوشش می دهد.

خط اعتباری ویژه برای صادرات کالا به عراق

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و عراق، دوره بازپرداخت این تسهیلات حداکثر دوسال در مدت چهار قسط متوالی 6ماهه و براساس نوع کالاهای صادراتی به تشخیص بانک خواهد بود.
انعقاد قرارداد تجاری میان صادرکننده ایرانی و خریدارعراقی، ارائه درخواست تامین مالی توسط خریدار عراقی به بانک عراقی، ارسال درخواست تامین مالی توسط بانک عراقی به بانک توسعه صادرات و تامین مالی صادرات کالا توسط اگزیم بانک ایران براساس مقررات جاری از جمله مراحل استفاده از خط اعتباری یاد شده است.
متقاضیان استفاده از این تسهیلات می توانند به شعب بانک توسعه صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
دو هفته گذشته، محمد رضازاده رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران درعراق، حجم مبادلات تجاری دو کشور را سالانه 13 میلیارد دلار اعلا کرد و گفت: از این میزان شش میلیارد و 200 میلیون دلار آن صادرات غیرنفتی ایران به عراق است.
وی با بیان اینکه در یک دهه گذشته صادرات ایران به کشور همسایه 17 برابر شده است، گفت: بخش قابل توجهی از صادرات ایران به عراق را خدمات فنی و مهندسی، خودرو و مواد غذایی و لبنی تشکیل می دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق

اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق که در این اساسنامه اتاق مشترک نامیده میشود مؤسسه ای عمومی، غیردولتی ، غیرتجاری، و غیر انتفاعی و وابسته به اتاق ایران است که با استناد به بندهای “د” و ” ن ” ماده 5 قانون اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1369 و آیین نامه تشکیل اتاق های مشترک بازرگانی ، صنایع و معادن مصوب 1378/8/23 شورای عالی نظارت بموجب جواز تأسیس شماره 10/13021 مورخ1382/9/26 هیأت رئیسه اتاق ایران طبق این اساسنامه صرفاً برای توسعه روابط اقتصادی در تمام بخشهای صنعتی ، بازرگانی ، معدنی ، کشاورزی ، خدمات و تشویق مبادلات و سرمایه گذاری های دوجانبه بین ایران و عراق تأسیس یافته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]