اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197876033

در هفتمین دوره المپیاد کشتی محلات مناطق 22گانه شهر تهران رقم خورد

اهدای 44 مدال در روز نخست المپیاد کشتی پایتخت

کد: 13950920197876033

https://goo.gl/9zfYwF

، تهران , (اخبار رسمی): اولین روز از هفتمین دوره المپیاد کشتی محلات مناطق 22 گانه شهر تهران با اهدای 44 مدال به پایان رسید

اهدای 44 مدال در روز نخست المپیاد کشتی پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7، اولین روز از هفتمین دوره المپیاد کشتی محلات 22 گانه شهر تهران با حضور مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی فرهنگی، محمد رضایی رئیس سازمان ورزش و دکتر اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران، دکتر سعید طلوعی شهردار و محمد رضا غلامی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7، دکتر شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، عسگری معاون ورزش آقایان، محسن کاوه دبیر انجمن کشتی، علی عسگری مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از پیشکسوتان ورزشی به میزبانی منطقه 7 در خانه کشتی شهدای هفت تیر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سعید طلوعی شهردار منطقه 7 ورزش محلات را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و اضافه کرد : یکی از امکانات مناسب ورزش محلات، سرمایه گذاری برای آینده است که در استعدادیابی تاثیر بسزایی دارد.

وی یادآور شد: ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی یکی از نیازهای اساسی قشر جوان و نوجوان است که به طور قابل توجهی موجب کاهش بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی است.

شهردار منطقه 7 هدف از برگزاری این مسابقات را همگانی کردن ورزش میان اقشار جامعه و ایجاد نشاط و شادابی در شهروندان سطح مناطق دانست و خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف ترویج و توسعه ورزش شهروندی و بهینه سازی اوقات فراغت از تاریخ 16 آذر ماه سال جاری به میزبانی منطقه 7 در خانه کشتی شهدای هفت تیر در چهار رده سنی نونهالان (در 11 وزن)، نوجوانان ( در 10 وزن ) ، جوانان (در 8 وزن ) و بزرگسالان(در 8 وزن ) طی چهار روز برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ورزش همگانی در سطح محلات تهران، یادآور شد: این طرح برای تشویق شهروندان به انجام تحرک بدنی و حفظ سلامت آنها در حال اجراست. در واقع باید امکانات ورزش به گونه‌ای مهیا شود تا اقشار مختلف مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

طلوعی با تاکید بر اینکه ورزش محلات پشتوانه ورزش حرفه ای است، تصریح کرد: برای توسعه ورزش همگانی باید اهمیت زیادی به ورزش محلات داده شود زیرا یکی از نیازهای اساسی کشور، فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است.

وی با ابراز امیدواری که  در سال جاری با توجه به منویات مقام معظم رهبری شاهد اهتمام تمامی ارگان ها و سازمان های شهری به ورزش همگانی باشیم، عنوان کرد: شهرداری تهران با استفاده از تمام ظرفیت ها به ترویج،شناسایی و عملیاتی شدن ورزش های همگانی همت گمارده به طوری که در فرصت ها و مناسبت های مختلف برگزاری مسابقات ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه 7 افزود: شهرداری منطقه 7 با همکاری تمام نهادها و سازمان ها از جمله مساجد،مدارس ،پایگاه های مقاومت بسیج و ادارات آمادگی دارد در فرهنگ سازی ورزش های همگانی گام بردارد.

وی در پایان  به اهمیت پرداختن همه افراد در هر سن و شرایطی به ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش تنها موضوعی است که آثار و برکات فراوانی در سلامت اخلاق جامعه دارد و در تمامی ابعاد اجتماعی ،فرهنگی تاثیر گذار است.

گفتنی است سعید طلوعی شهردار منطقه 7 از سوی پیشکسوتان کشتی تقدیر و شال پهلوانی برگردن وی آویخته شد.

لازم به ذکر است تقدیر از پیشکسوتان کشتی کشور از جمله اکبر حیدری قهرمان جهان و المپیک، محسن کاوه مربی اسبق تیم ملی کشتی ایران و جمعی دیگر از پیشکسوتان کشور از دیگر اقداماتی بود که در حاشیه این مراسم برگزار شد.

هفتمین دوره المپیاد کشتی محلات مناطق 22گانه شهر تهران از تابستان سال جاری درسطح محلات مناطق 22گانه شهرداری تهران برگزار شده و نفرات برتر هر منطقه  به مسابقات منطقه ای راه یافته اند و در نهایت منتخبین هرمنطقه به مرحله نهایی مسابقات (المپیاد) راه یافته اند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش