اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197915809

با کاربست 8 دکل سنگین ناوگان شرکت ملی حفاری ایران اعلام شد

91درصدپیشرفت عملیات حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی

کد: 13950920197915809

https://goo.gl/5kR6UV

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران از پیشرفت 91 درصدی عملیات حفاری 40 حلقه چاه در این میدان خبر داد.

91درصدپیشرفت عملیات حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، منوچهر اسدی از پیشرفت 91 درصدی عملیات حفاری 40 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی خبر داد و گفت: حفاری این تعداد چاه از اوایل سال 93 از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت به شرکت ملی نفت ایران واگذار شد.
وی با بیان اینکه تاکنون برای حفر 40 حلقه چاه افزون بر 140 هزار متر حفاری صورت گرفته است، افزود: 8 دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری این چاه ها به کارگیری شده است.
اسدی با اشاره به این که همزمان با اجرای عملیات حفاری در این موقعیت، از سوی شرکت متن تعمیر و تکمیل سه حلقه چاه دیگر به ملی حفاری محول شده است، گفت: از مجموع 3+40 حلقه چاه در زمان حاضر حفاری 30 حلقه تکمیل نهایی و در اختیار کارفرما قرار گرفته است.
مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران هم افزایی و همکاری نزدیک میان مدیران و متخصصان این شرکت با شرکت مهندسی و توسعه نفت در اجرای پروژه منطبق با برنامه را با اهمیت دانست و اظهار کرد: چاه های باقیمانده نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل کارفرما خواهد شد.
وی پروژه حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی را که به صورت کلید در دست اجرا و مراحل طراحی، مدیریت، تامین کالا و مواد و ارائه خدمات جانبی به عهده شرکت ملی حفاری است را از جمله پروژه های موفق عنوان کرد که در میادین مشترک اجرا می شود.
گفتنی است: شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون حفاری در میدان های یاران جنوبی، آذر، فاز 14 پارس جنوبی و بخش خشکی میدان گازی کیش را به صورت EPDS در دست اجرا دارد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته