اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197936033

نجات غریق های سقوط بالگرد دریاچه چیتگر تقدیر شدند

کد: 13950920197936033

https://goo.gl/nczuiu

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف تجلیل از تلاش و ایثار ارزنده نجات غریق های حادثه روز سه شنبه شانزدهم آذرماه که منجر به سقوط یک فروند بالگرد شرکت پنها در در یاچه شهدای خلیج فارس شد، مولایی شهردار منطقه 22 در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی این منطقه از ایثار پنج نجات غریق این حادثه با اهدای لوح تقدیر کرد.

نجات غریق های سقوط بالگرد دریاچه چیتگر تقدیر شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،در پی سقوط یک فروند بالگرد به دلیل نقض فنی در دریاچه شهدای خلیج فارس مصدومان این حادثه با اقدام سریع نجات غریق های این دریاچه در دقایق اولیه حادثه و سپس حضور به موقع عوامل خدمات رسان و عوامل ستاد بحران منطقه مصدومان نجات پیدا نموده و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

مولایی شهردار منطقه در مراسم تجلیل از نجات غریق های حاضر در این حادثه خاطرنشان کرد: ایثار و از خودگذشتگی این پنج نفر جای تقدیر و تحسین دارد. فداکارانی که بدون توجه به خطرات احتمالی سقوط بالگرد دل به دریا زده و با حضور به موقع در صحنه از مرگ حتمی هشت سرنشین این بالگرد جلوگیری کردند. قطعا ایثار و فداکاری تنها مختص به میدان جنگ نیست و زمانی که کار برای رضای خدا با قصد قربه الی الله و هدف خدمت به خلق باشد، بسیار ارزشمند می شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه