اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198706033

برگزاری جشنواره انار در بوستان بزرگ ولایت

کد: 13950921198706033

https://goo.gl/wsCD4Y

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت به مناسبت شب یلدای امسال میزبان شهروندان در جشنواره انار خواهد بود.

برگزاری جشنواره انار در بوستان بزرگ ولایت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این جشنواره درقالب برگزاری جشن، نمایشگاه و مسابقه، دوشنبه 28 آذر در این مجموعه برگزار می شود.

به گفته وی در این جشنواره محصولات شهروندان با استفاده انار در قالب  انواع غذاها، دسر و ژله ارائه می شود و با داوری کارشناس ویژه به برترین ها جوایزی اهدا می گردد.

همچنین در کنار این برنامه مسابقه قصه گویی و نقاشی کودکان برگزار و نمایشگاهی از نقاشی کودکان دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با روز پژوهش (1دی) نیز کتابخانه بوستان ولایت مسابقه مقاله نویسی را با موضوعات تغذیه سالم، راه های درمان بیماری های ساده و استفاده از گیاهان دارویی سنتی جهت درمان برگزار می کند.

بهرامی خاطرنشان کرد: فراخوان این مسابقه از روز گذشته انجام شده و در پایان نیز از مقاله برتر تقدیر می شود.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری از برگزاری بیش از 90 عنوان برنامه فرهنگی و جشن میلاد در هفته وحدت خبر داد و افزود: به مناسبت میلاد خجسته نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ضمن برگزاری جشن های سرور و شادی در مدارس، سراهای محله و مساجد سطح منطقه، برنامه های فرهنگی و فراغتی مختلفی نیز در محلات تدارک دیده شده است.

بهرامی برگزاری  مسابقه های نقاشی، عکاسی و پیامکی، تامین کمک هزینه جهیزیه در راستای تحقق سنت ازدواج به فرموده نبی اکرم (ص)، برپایی نمایشگاه کتاب در سرای محله شریعتی شمالی با مضمون سیره نبوی، برگزاری اردوی زیارتی و اجرای برنامه نمادین دانه دادن به کبوتران در بوستان شریعتی را از دیگر ویژه برنامه های هفته وحدت اعلام کرد.

به مناسبت این هفته نمای شهری و سراهای محلات این منطقه نیز آذین بندی و مزین به احادیث پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]