اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198766033

تجلیل از شهرداری تهران در اجلاس سراسری نماز

کد: 13950921198766033

https://goo.gl/oIyluR

، تهران , (اخبار رسمی): از شهرداری تهران به دلیل اهتمام ویژه به عمران و بهسازی مساجد شهر تهران و بهره گیری شایسته از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز ، در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز تقدیر شد .

تجلیل از شهرداری تهران در اجلاس سراسری نماز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تهران ، این اجلاس با موضوع نماز و کاهش آسیب های اجتماعی، با پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور رئیس قوه قضائیه ، وزرای کشور و ارشاد و جمعی از مسئولان کشوری در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) محمد شهر کرج برگزار شد که حجت الاسلام صادق زاده مشاور شهردار و دبیر شورای عالی نماز شهرداری تهران به نمایندگی از دستگاه مربوطه در آن حضور یافت .
در لوح تقدیر حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به دکتر قالیباف شهردار تهران که توسط حجت الاسلام صادق زاده مشاور شهردار و دبیر شورای عالی نماز شهرداری تهران دریافت گردید آمده است : هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز کشور ، عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته را به دلیل اهتمام ویژه به عمران و بهسازی مساجد شهر تهران، بهره گیری شایسته از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز ، شایسته تقدیر دانست .

امام جماعت یکی از مجموعه های بهاران به عنوان مبلغ نمونه معرفی شد
علاوه بر آن ، در این اجلاس که با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد از حجت الاسلام اقبالی روحانی و امام جماعت شهرداری تهران در مجموعه بهاران منطقه9 به دلیل تلاش ارزشمند در شناسایی و هدایت افراد آسیب دیده (کارتن خواب ها،معتادان و ...) به سمت نماز و تعالیم دینی و بهبود و بازگشت آنان به مسیر زندگی طبیعی با الهام از معنویت و آموزه های دینی، صمیمانه تقدیر و تشکر گردید .
گفتنی است مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در راستای هدایت افراد آسیب دیده به سمت معنویت و تعالیم دینی با اعزام روحانی و امام جماعت به مجموعه های بهاران مناطق 22گانه در کنار سایر مددکاران و مشاوران به منظور بازگشت آنان به مسیر طبیعی زندگی تلاش می نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه