اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198836425

شهردار اردبیل:

پادگان اردبیل به خارج از شهر انتقال می یابد

کد: 13950921198836425

https://goo.gl/F0XqrB

، اردبیل , (اخبار رسمی): شهردار اردبیل از انتقال پادگان ارتش واقع در ایستگاه سرعین به خارج از محدوده شهری اردبیل خبر داد.

پادگان اردبیل به خارج از شهر انتقال می یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان با اشاره به اینکه ایستگاه سرعین ازجمله خیابان های پرتردد شهر محسوب می شود گفت:  شهرداری اردبیل به منظور کاهش معضلات ترافیکی در این محدوده از شهر پیش بینی می کند که انتقال پادگان ارتش واقع در این محدوده به خارج از شهر بتواند کمک شایانی به کاهش بار ترافیکی این خیابان کند.

وی افزود: شهرداری اردبیل با جدیت تمام این موضوع را پیگیری می کند و پس از اجرای روند اداری وبا توجه به مذاکرات صورت گرفته به زودی انتقال پادگان انجام می گیرد.

شهرداری اردبیل با بیان اینکه نزدیک به 30 هکتار زمین به پادگان ارتش اختصاص داده شده است گفت: پس از انتقال پادگان به خارج از شهر درباره استفاده های بهینه از این فضا تصمیمات لازم انجام خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه