اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198856424

پیشرفت فیزیکی 74 درصدی پروژه بازار بزرگ سینا همدان

کد: 13950921198856424

https://goo.gl/Px3vSe

، همدان , (اخبار رسمی): رئیس و اعضای کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیران منطقه یک و چهار شهرداری و تعدادی دیگر از مسؤولان از پروژه های در دست اجرای شهرداری همدان بازدید کردند.

پیشرفت فیزیکی 74 درصدی پروژه بازار بزرگ سینا همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این بازدید اعضای کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورا پروژه‌هایی از جمله بازار بزرگ سینا، تقاطع غیر همسطح شهید سردار همدانی، پیاده راه سازی بلوار آزادگان، پوشش رودخانه مجاور خیابان جهاد را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورا با تشکر از زحمات مدیریت و مجموعه شهرداری در اجرای پروژه‌ها گفت: با حمایت و پشتیبانی شورا و همت شهرداری اقدامات مناسبی در پیشرفت و اجرای پروژه‌ها صورت گرفته است.

حمیدرضا طبی‌مسرور در بازدید از پروژه تجاری اداری سینا پیشرفت آن را حدود 74 درصد اعلام کرد و افزود: هم اکنون این پروژه با زیربنای 10 هزار و 982 مترمربع درقالب 165 واحد تجاری و 31 واحد اداری در حال اجراست.

طبی‌مسرور افزود: پروژه تجاری اداری سینا در هشت طبقه در حال ساخت است و عملیات اجرایی سفت‌کاری و تأسیسات مکانیکی کل پروژه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی نماسازی سمت غربی پروژه تکمیل شده و آماده سازی واحدهای تجاری در دست اجراست.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با تشکر از صبر و شکیبایی خریداران و سرمایه‌گذاران پروژه بزرگ سینا اظهار کرد: در این پروژه 4 هزار و 138 مترمربع فضای تجاری در نظر گرفته شده است که نیاز به اقلام مصرفی شهروندان را در مرکز شهر تأمین می‌کند. با توجه به تأخیر طولانی مدتی که پروژه داشته است ضمن تأکید بر تأمین منابع مالی و حمایت همه واحدها و سازمان‌ها مبنی بر تأمین منابع هزینه‌ای، ساخت پروژه بر اساس تعهدات شهرداری نسبت به حفظ اموال عمومی و منافع و حقوق خریداران بوده و بر این اساس اتمام این پروژه از اولویت‌های عمرانی شهرداری است.

حمیدرضا طبی‌مسرور همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی از پیشرفت فیزیکی 24 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: تاکنون برای این طرح 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

طبی‌مسرور با بیان اینکه پروژه آماده پایه‌گذاری است، افزود: تقاطع دارای دو پل اصلی و فرعی است که متأسفانه در حال حاضر مشکل اصلی کمبود نقدینگی است و شهرداری پیگیر رفع مشکل اعتبار است.

وی در ادامه بازدید از طرح پوشش رودخانه مجاور خیابان جهاد اظهار کرد: طول پروژه به مساحت 260 مترمربع است که پوشش رودخانه به اتمام رسیده و در مرحله محوطه‌سازی و زیرسازی است.

طبی‌مسرور در خصوص پیشرفت پیاده‌راه‌‌سازی و جدول‌گذاری بلوار آزادگان نیز گفت: طول جدول‌گذاری و پیاده‌راه‌سازی این بلوار 2 هزار مترمربع بوده که 150 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه