اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923199966425

ناوگان تاکسیرانی اردبیل نوسازی شد

کد: 13950923199966425

https://goo.gl/tX04sM

، اردبیل , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل با تشریح اقدامات این سازمان در 6 ماهه نخست سال 95، از نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل در این مدت خبر داد .

ناوگان تاکسیرانی اردبیل نوسازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، رحیم سعیدی اظهار کرد: در پی آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، از 726 دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی اردبیل تا به امروز تعداد 460 دستگاه تاکسی جدید در کمتر از 6 ماه جایگزین تاکسی فرسوده شده و تحویل ثبت نام کنندگان شده است و مابقی نیز در مرحله انجام اقدامات نوسازی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بیش از 90 درصد حائزین شرایط دریافت خودرو جدید تاکسی در اردبیل ثبت نام کرده اند و تا به امروز اعتباری بالغ بر 92 میلیارد ریال در قالب وام بانکی به امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل از طریق بانک های مذکور پرداخت شده است.

سعیدی افزود: برگزاری دو دوره آموزشی جهت آموزش رانندگان تاکسی با حضور نزدیک به دو هزار نفر از تاکسیرانان در کنار سایر کارهای فرهنگی و انجام تبلیغات محیطی در مناسبات و مراسم های مختلف از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در نمیه نخست سال 95 بوده است.

این مسوول بحث ساماندهی رانندگان خطی و گردشی و همچنین رانندگان کمکی تاکسی را از جمله برنامه های اولویت دار سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل برشمرد و خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال 95 با صدور 353 پروانه تاکسیرانی برای مالکان خطی، 683 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان گردشی و همچنین صدور 151 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان کمکی خطی و 354 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان کمکی گردشی، نسبت به امر مهم و تاثیرگذار ساماندهی رانندگان تاکسی اقدام کردیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه