اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200856033

کمیته اجرایی پدافند غیر عامل تشکیل جلسه داد

کد: 13950924200856033

https://goo.gl/wpRxGi

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته پدافند غیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) در ستاد فرماندهی مدیریت بحران سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) در پژوهشکده و کتابخانه تخصصی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) تشکیل جلسه داد.

کمیته اجرایی پدافند غیر عامل تشکیل جلسه داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) ،حسین هادی بیگلو قائم مقام سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با اشاره به پیشرفت روزافزون جامعه بشری، حوادث و تنوع آن را تابعی از این پیشرفت دانست وگفت : کلان شهر تهران به دلایل زیست محیطی و جغرافیایی دراین شرایط خاص و ویژه از نظر حوادث طبیعی قرار دارد  و لازم است که این شرایط و احتمالات را در نظر گرفت و برای آن برنامه ریزی کرد.

  قائم مقام سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) وجود ساختار مناسب و با برنامه بودن برای مقابله با حوادث را امری ضروری دانست و افزود: سنجش دقیق میزان آمادگی در یک حادثه واقعی امکان پذیر است و کمیته بحران و پدافند غیر عامل  سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) باید برای آموزش و افزایش هماهنگی های بیشتر، اقدام به تمرین مقابله با حوادث و مانور کرده تا در مواقع نیاز آمادگی کامل حاصل گردد .

وی در ادامه افزود: سناریوی مانور، باید دقیق، جامع و علمی باشد تا رسیدن به مرز آمادگی مطلوب، میسر گردد و آمادگی همکاران در یک شرایط واقعی ارزیابی گردد.

  در ابتدای این جلسه معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با ارائه گزارش از اقدامات کمیته بحران سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) برنامه ریزی های انجام شده و زمانبندی آن را ارائه کرد و در خصوص لزوم انجام مانور برای آموزش و آمادگی پرسنل در شرایط بحران تاکید کرد و درادامه هر کدام از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه