اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200946033

خبرنگاران به یاد اسطوره فوتبال به مصاف هم می روند

کد: 13950924200946033

https://goo.gl/Uo65zV

، تهران , (اخبار رسمی): خبرنگاران دیدبان و استقلال، به یاد اسطوره آبی پوش فوتبال - منصور پورحیدری - به مصاف هم می روند.

خبرنگاران به یاد اسطوره فوتبال به مصاف هم می روند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک علی خسروی، رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه یک، با اعلام این خبر اظهار داشت : تیم های فوتبال خبرنگاران دیدبان و پیشکسوتان استقلال در دیداری نمادین به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره منصور پورحیدری و تجلیل از یک عمر وفاداری مرد بزرگ فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می روند.

وی افزود: این دیدار دوستانه در حضور خانواده مرحوم پورحیدری، پیشکسوتان فوتبال کشور، مسئولان فدراسیون فوتبال و بزرگان هنر و ورزش کشور برگزار خواهد شد.

خسروی تصریح کرد : این دو تیم از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 25 آذرماه در ورزشگاه سرداران شهید به نشانی بزرگراه ارتش، بلوار اوشان، شهرک دانشگاه به مصاف یکدیگر می روند.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: در این مسابقه ،بازیکنانی حضور دارند که هریک از افتخارات فوتبال ایران زمین در دهه های 60 تا 80 محسوب می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش