اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201826033

آغاز فعالیت باشگاه کوهنوردی منطقه 22

کد: 13950928201826033

https://goo.gl/3qxdTO

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور نماینده فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران و انجمن کوهنوردی منطقه 22 باشگاه کوهنوردی این منطقه با هدف ساماندهی و ارائه برنامه های کوهنوردی و کوهپیمایی به همشهریان و اطلاع رسانی جهت استفاده شهروندان از ارتفاعات منطقه آغاز به کار کرد.

آغاز فعالیت باشگاه کوهنوردی منطقه 22

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر اعلام کرد: در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی به ویژه رشته پرطرفدار کوهنوردی و کوهپیمایی باشگاه کوهنوردی منطقه 22 آغاز به کار کرد و علاقمندان به این رشته به صورت حرفه ای، آماتور و تفریحی می توانند همراه با دیگر اعضای این باشگاه روزهای آخر هفته از ارتفاعات شمال مرکزی تهران مانند درکه، دربند، توچال و ... استفاده نمایند.

وی افزود:به دلیل اینکه طی سنوات گذشته به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و علاقمندان به این رشته همزمان با اجرای برنامه های ورزشی کوهنوردی و کوهپیمایی در ارتفاعات شهر تهران نارضایتی و پایین بودن سطح کیفیت خدمات رسانی به ورزشکاران را در پی داشته است، بنابراین با ساماندهی فعالیت های این رشته پرطرفدار ورزشی سطح خدمات رسانی به ورزشکاران ارتقا داده می شود و با توجه به اینکه منطقه 22 قطب گردشگری و تفریحی شهر تهران بوده و از منابع طبیعی و بکر طبیعی و گردشگری که مورد استفاده خیل کثیری از شهروندان تهرانی در ایام تعطیل و بخصوص روزهای پایانی هفته قرار می گیرد،بهره می برد و بیشتر شهروندان از اجرای این برنامه ها در سطح منطقه 22 بی اطلاع هستند، با آغاز به کار این باشگاه اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 یادآور شد: روستای کشار،سنگان،سولقان،لتمان کن،آبشار تهران،روستای وردریج و واریش از جمله اماکن طبیعی و بکر ورزشی و گردشگری منطقه 22 به شمار می آیند که شهروندان تهرانی به صورت گروهی و انفرادی در پایان هفته از طبیعت آن بهره می گیرند و در این باشگاه بر آن شدیم با تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی و همچنین کارشناسی در خصوص رفع موانع،  نقشه مسیرهای قابل استفاده، ایجاد کانال جهت اطلاع رسانی به شهروندان جهت ارائه صعودهای جمعی و ... اطلاع رسانی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش